kattekit, heerlijk toch dat het zo kan, ik heb trouwens weken voordat mijn eerste werd geboren een topic geopend over het openbaar voeden, en dat ik er tegenop zag en dat ik dat niet ging doen... nou kan ze inmiddels niet meer tellen hoe vaak ik al in het openbaar heb gevoed, dat kan je van tevoren ook niet bedenken. ben nu in de fase dat ik het lastiger vind worden, dochter die borst weigert, nou gister ook een dagje weg, ze had om 5.00 gedronken nou thuis om half 10 toen we weg gingen wilde ze niet drinken, nou daar aan gekomen 13.00 denk je dat ze dan wel honger zou hebben, nee hoor mevrouw gooit het hoofd naar achter en gaat lachen, zit je dan met je borst bloot op een overvol terras. 2 uur later wilde ze nog niks drinken en weer in volle glorie gezet gaat ze nog lachen ook dus trekt enorm de aandacht.
Bij mij ligt het eraan hoe openbaar openbaar is. Op een parkeerplaats bijv ga ik gewoon met mijn rug naar andere mensen toe zitten, maar op een vol terras midden in het zicht dat doe ik niet. Onze zoon is supersnel afgeleid sinds hij een maandje of 4 is, dus tegenwoordig voed ik thuis als het even kan of op een rustig plekje, ik vind het niet zo fijn als iedereen bovenop mijn borsten kijkt (wat dus gebeurt omdat ie steeds loslaat in een omgeving waar veel te zien is) Ben ik onder bekenden of onder mensen waarbij ik me op het gemak voel, dan floep ik de boel er wel gerust zonder gene uit. En als ik aan het wandelen ben geef ik wel eens de borst terwijl hij in de draagzak zit, dan doe ik het slaapkapje omhoog en dan ziet een voorbijganger amper wat.