vliegenspray

Discussion in 'Gezondheid' started by lilliby, Jul 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilliby

lilliby Actief lid

Dec 28, 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    #1 lilliby, Jul 1, 2009
    Last edited by a moderator: Jul 1, 2009
    hallokes meiden, zit misschien met een raar vraagje!! we hadden heel veel vliegen in huis! en daarom gespoten met vliegenspray! (vapon) achteraf dacht ik dat da misschien zou schadelijk zijn voor het beebje weten jullie da soms?
    liefs

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

volgens mij zijn al dat soort sprays schadelijk. vooral dat soort killing sprays. dus ik zou het maar niet inademen en het liefst eingelijk niet eens gebruiken

3. sitara

sitara Bekend lid

Jan 16, 2009
    528
    1
    0
    hey

ja idd, zoals lennylenn al zei is het schadelijk

ook die muggensprays enzo

wel erg lastig, want ik kan meelf er dus ooj niet meer insmeren met dat antimuggenspel en dus komen die verrekte muggen altijd naar mij

4. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ja, dat is allemaal troep. Wij zijn in een nieuw huis komen wonen en daar zaten veel spinnen en zilvervisjes. Mijn man heeft alles ingespoten en we zijn een nachtje uit logeren gegaan.

W.b.t. muggenspray, ik gebruik de spray die ik voor mijn dochtertje gebruik, byebites heet die en daar zit niet zoveel chemische rommel in. Mag je ook bij baby's gebruiken.

5. Dottie

Dottie Bekend lid

Mar 8, 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Hey dames

Misschien een tip: in het voorjaar en het najaar (rond september)de buitenkant en eventueel binnenkant van raam -en deurkozijnen inspuiten met Permas 100EC. Dan blijven de beestes buiten. Je moet daarna wel alles afwassen, maar het helpt, ook tegen spinnewebben en spinnen. En als de beestjes binnenkomen gaan ze dood. Er liggen regelmatig dode vliegen op mijn vensterbank.
    Groetjes

6. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Je mag producten gebruiken met max. 30% deet

ThuisVaccinatie.nl | Is deet te gebruiken tijdens zwangerschap? | Vaccinaties & Inentingen aan huis

Wij stikken hier vooral in de vliegen ( warm weer en op een boerderij met vee) M'n mannetje heeft gister van die plakslingers op gehangen, maar ik vrees dat die niet voor steekmuggen helpen..

7. sitara

sitara Bekend lid

Jan 16, 2009
    528
    1
    0
    @ Annemarie 76

bedankt voor het advies! zal ik zeker voor kijken want ik word nog gek van die muggen!

thanx!

Share This Page