Dakraam bekleding

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 18 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ladies,

Over twee weken krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. En dat huis heeft boven velux dakramen. Daar moet natuurlijk bekleding voor. Ik zit zelf te denken aan zo'n verduisterend ding, hoeft er verder niks meer.

Waar hebben jullie dit gekocht? Ik zie zoveel sites met diverse prijzen. Ik weet dus alleen niet welke betrouwbaar zijn, ben benieuwd waar jullie het weg hebben!

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    uiteindelijk gewoon eigen merk van een bouwzaak. Karwei geloof ik. Maar Gamma kan het ook geweest zijn.

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Bevalt goed??

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wij hebben er 1 van velux, ideaal ding.

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik

Weet je nog waar je die gekocht hebt? Ik wil hem natuurlijk liever goedkoper dan duurder. Maar zie door de bomen t bos niet meer als ik google.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Bevalt goed - alleen 1 gordijn is na 7 jaar een beetje lam en schiet uit zichzelf omhoog. We hebben 'm nu provisorisch gemaakt ;) . Door 'm klem te zetten. Maar de andere doet het nog prima (we hebben er 2 - zeer groot formaat 1 bij 1.20 ofzo) op de slaapkamer en ze worden dus ook erg veel gebruikt.

7. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Correctie: toch niet van Velux zelf.
    Geloof dat wij hem van: raamdecoratie.com hebben.
    Was 75/80 euro meen ik, mijn schoonouders hebben er naderhand ook zo 1 besteld omdat deze goedkoper was dan de originele van velux maar deze ook prima is.

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Bedankt dames! Begint daar mn zoektocht!

9. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Wij hebben de standaard Velux blinderende rolgordijnen. De handmatige voor de bereikbare ramen, de (zon) electrische voor de ramen buiten handbereik. Bevallen super (zelfs bij zonlicht overdag is de kamer echt aardedonker), en zeker de handmatige waren echt niet duur (geen tips over verkoopadressen, we hebben ze hier in Frankrijk bij de Bricodepot gekocht).

10. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Wij hebben Bloc verduisterende rolgordijn voor onze Velux dakramen. Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit! Hiervoor hadden we bouwmarkt rolgordijnen. Deze sloten niet goed en de zijkanten gingen steeds tussen de geleiders uit.

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Super meiden. Ook even opzoeken straks.

Voor buiten wil ik tzt ook zonwering, maar die velux ramen zijn dr boven maar drie. De rest zijn normale ramen.

12. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.332
    113
    Amsterdam
    https://www.dakraamgordijnen.nl
    Wij hebben het hier besteld, zijn heel tevreden en scheeld wel wat centjes in vergelijking met de merken. Gewoon type nummer van het raam opgeven en het past precies.

13. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wij hebben originele van Velux, ook blinderende. Komt geen straaltje licht doorheen. Bevalt erg goed, zitten er nu bijna 10 jaar in en we hebben er nooit problemen mee gehad. Wij hebben ze bij een lokale speciaalwinkel gekocht. Die heeft ze samen met de rolgordijnen in de woonkamer gratis opgehangen.

14. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier gewoon van karwei die passend waren op velux ramen. komt geen licht doorheen, niet zo duur als de originele en totaal geen problemen mee. ding zit er nu 8 jaar in.

15. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Wij hebben ook de echte Velux, duo van plisse en verduistering, echt ideaal :)

16. Ingtwiede

Ingtwiede Actief lid

18 jul 2013
    299
    52
    28
    Wij hebben onze velux verduisterde rolgordijnen bij dakraam-gordijn.nl scheelde nog al wat met de prijs op de site bij velux zelf.

Onlangs hebben we zonwering (ook van velux) op de dakramen geplaatst, hierdoor is het op de slaapkamers een stuk minder warm.

Deel Deze Pagina