Openbare zandbak niet meer veilig

Discussie in 'De lounge' gestart door Gul83, 16 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Was hij ook. En de azijnpisser die ik ben heb hem zelfs complimentjes gegeven omdat hij ook een trappetje heeft gemaakt. :roflmao::roflmao::roflmao:

Ctje1987 en jojo85 vinden dit leuk.
  2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Maar jij hebt hem dat alternatief geboden, gevraagd aan de zijkant te graven. Je had niets moeten zeggen en hem gewoon lekker midden in de zandbak moeten laten graven, en gewoon weer dichtgooien als je er last van zou hebben. Maar je kinderen kunnen ook prima om zo'n gat heen lopen lijkt me.
    Wat gaat hij nu de volgende keer doen met graven?

chrystel73 vindt dit leuk.
  3. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    I

In het midden van de zandbak is er een speeltoestel waar kinderen "kunstjes" doen. Net boven het gat. Dochter van vier vond het nu eng omdat een eventuele val te hoog zou zijn. Ik heb toen de gat dichtgemaakt. En heb er toen ook verder geen probleem van gemaakt.
    Maar toen hij hoorde wie het gat had dichtgemaakt is hij boos geworden op mijn kinderen. Dochter is huilend thuis gekomen. Ik heb haar getroosd en later toen ik hem tegenkwam heb ik hem aangesproken en uitgelegd waarom ik gat dicht heb gemaakt en een alternatief aangeboden als hij niet wil dat het gat wordt dichtgemaakt.

Hij gaat gewoon weer graven als hij dat wil. Alleen niet onder de omheining. Als hij in het midden wil graven mag dat ook maar dan maak ik het weer dicht als mijn kinderen op de speeltoestellen spelen. Dan moet hij dus niet boos worden op mijn kinderen omdat zijn gat dicht is gemaakt.

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier hadden laatst wat 'oudere' jongens ook een flink gat gegraven in de speeltuin. Hierdoor konden 3 toestellen niet meer gebruikt worden door de jonge kinderen (zoals die van mij), de wipkip hadden ze zelfs helemaal uitgegraven. Ik wist niet wie het hadden gedaan en het was mij nooit gelukt om die wipkip weer stevig in te graven. Ik heb dus de gemeente gebeld en een paar uur later is alles weer hersteld, zij zijn uiteindelijk verantwoordelijk voor de openbare speelplaatsen... ;)
    Later hoorden we wel wie er o.a. aan het graven waren geweest. Geprobeerd uit te leggen dat het op deze manier niet meer zo veilig was voor kleine kinderen. Graven vind ik echt geen probleem, maar heb aangegeven dat ze de toestellen moeten laten staan! :) Sindsdien zijn er nog vaak gaten te vinden, maar meestal met een flauwe afloop zodat kleine kinderen ook niet ineens in een gat vallen. Ik ben dus tevreden! :D

Deel Deze Pagina