Openhartig intervieuw Hans Kraaij ivm zieke vriendin

Discussie in 'De lounge' gestart door Mirre, 12 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Was net bij Shownieuws op SBS6.
    Hans vertelde nu ...zodat niemand er meer naar hoefde te gissen dat z'n vriendin Sofie een herseninfarct heeft gehad.
    gelukkig 'schijnt' het nu ietsje beter met haar te gaan en heeft ze weer een klein beetje gevoel in haar ene been en wil ze vechten om ooit weer te kunnen lopen.

Ongelooflijk he , 22 jaar..bloedmooi...gezondheid is niet te koop voor niemand niet.

Beterschap Sofie!

Mirre

2. patrien

patrien Niet meer actief

rare is dat zij bij ons in de buurt in het ziekenhuis ligt, nou raar, eigenlijk wel apart.
    het is gewoon een streekziekenhuis, niks apart.
    je zou toch zeggen dat beroemde mensen voor bijv. een academisch ziekenhuis kiezen.
    weet iemand trouwens waar hij woont, hij schijnt dus ergens bij mij in de buurt te wonen.

3. Niet meer actief

volgens mij woont hij in ophemert dat is in de buurt van tiel.
    Wel erg hoor voor zo'n jong meisje. Je hoort dan in de bloei van je leven te zitten, Het schijnt toch wel vaker voor te komen zo jong.

Groetjes hielkje

4. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    hoi hielke
    Je hebt helemaal gelijk hoor Hij woont in ophemert,zijn ouders wonen 2 straten bij mij vandaan in culemborg.Idd erg als je nog zo jong bent hoop dat ze snel hersteld.
    Groetjes Claudia

5. Cath

Cath Actief lid

11 sep 2006
    225
    0
    0
    Ja je snapt het niet he. Carola van BZN (niet mijn band hoor ;) ) heeft het ook gehad en zie hoe ze daar bovenop is gekomen. Da's dan weer het voordeel (als je het zo mag noemen) dat ze jong is. Als je oud(er) bent knap je minder goed op.

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    mijn moeder was 34 jaar toen ze er 1 kreeg, wat je er aan over houdt heeft geheel te maken waar het zich in de hersenen plaats (welke hersenhelft en locatie daarvan) vindt en hoe lang het blijft afgesloten, je leeftijd en je revalidatie proces.
    Als je nog zo jong bent heb je een goed kans op herstel al zal je er altijd wel iets aan over houden.

7. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik heb het gisteren ook gezien, vond het een aangrijpend intervieuw !

En wat ik niet begrijp is het feit dat hij aandrong voor een scan en de dokter dat gewoon afwees ! En dat terwijl haar mond al scheef stond ! Waarom maken ze ons dan allert op dit soort zaken op tv, en zeggen ze dat snel handelen levens spaart bij een beroerte en ervoor kan zorgen dst mensen niet blijvend invalide blijven. Ik vond dat heel erg om te horen ! Maar ... niemand zal zoiets wel verwachten bij een meid van 22, maar toch ...

Ik hoop dat ze er snel weer bovenop komt. 22 jaar, super knap, mooie man, wat wil je nog meer: gezond zijn dus !

Inderdaad: Heel veel beterschap gewenst !

Groetjes,
    Nikki F

8. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ja Idd nikkiF

Dat snapte ik ook al niet er wordt al een paar mnd reclame uitgezonden dat je moet proberen om er zo snel mogelijk bij te zijn en dan ben je er bij en dan doet die arts niks!!!

Groetjes

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ja,daar ben ik het helemaal mee eens :(
    Die reclame van die dame op de boot...binnen een half uur was ze in het ziekenhuis!! Heel mooi.., maar als je daar aankomt en ze doen niks :(

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja idd heel erg triest voor het meisje! zo jong!!

mar die hans, grrrrr. ik kan em wel schieten!!! wat een vrouwenversierder. een aantal jaren terug was ik hier in eindhoven op stap met een groep vriendinnen, en wie was daar ook, meneer hans! en de hele avond zat ie achter 1 vriendin aan, gek werd zei (en de rest ook) ervan. op een gegeven moment na een andere kroeg gegaan, en gewoon achter ons aan komen lopen, en toen hij echt eindelijk in de gaten kreeg dat me vriendin hem niet wou, pakte hij zomaar iemand anders, zo van zie je nou dat ik toch wel iemand kan krijgen! brrrr vieze man hoor!!! geen medelijden met hem!

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Meliske
    Hij is idd een beetje een schuinmacheerder, een gladjekker!
    Ver van mijn bed type! ;)

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hihi precies, mooi gesproken =D>

13. Niet meer actief

Hij mag z'n handjes nu wel dicht knijpen met zo'n mooi jong meisje.
    En ze moet gewoon korte mette nemen met die vent, één klein misstapje en gaan met die Kraaij!

Ik hoop dat ze snel weer opklimt...

Liefs Nies

14. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Volgens mij zijn ze beiden steen, stapelgek van elkaar :p
    Ze is idd een mooi meiske, zo zie je maar..gekken trekken de kaart (zei m'n wijze mama altijd) ;)

Deel Deze Pagina