Hoi lieve dames, Ik heb even een vraagje. Ik bleek in april dit jaar zwanger van een drieling. Dat is helaas niet goed gegaan. Nu onze eerste IUI met stimulatie weer gehad op 16 december. Ik heb Gonal-F en ovitrelle gespoten. Hoelang duurt het voordat het uit je lichaam is? Ik heb dus vandaag getest. Ik heb 0,0 symptomen. Maar dat had ik bij mijn zoontje en de drieling zwangerschap ook niet. Ik zie dus een heel licht streepje, maar lastig op de foto te krijgen. Hopelijk weet iemand dit...
Alleen ovitrelle zie je op een test terug, en wanneer dat uit je lijf is, is bij iedereen verschillend. Ik zou de komende dagen even blijven testen . Als dit van een zwangerschap is wordt het streepje donkerder.
Dankje voor je reactie! Ik kon op internet eigenlijk al niks vinden. Ik zit nu op 9 dagen dpo en heb het niet met ochtendurine gedaan. Het zijn action testen. Eerder geen ervaring mee. Alleen Kruidvat.
Dit kan helaas nog van de ovitrelle zijn helaas. Bij de een is dit met 10 dagen weg, bij een ander duurt het 14 dagen. Dus moeilijk te zeggen hoe lang het er bij jou in blijft. Het enige wat je kan doen is elke dag testen met hetzelfde merk zodat je kan zien of de test gaat oplopen. Ik duim dat de testen gaan oplopen de komende dagen.
Ja, super stom om weer zo vroeg te gaan testen wetende dat... Ik probeer wel netjes af te wachten wat de komende dagen nog doet. 30-12 mag ik officieel testen.
Spannend! Ik testte altijd 13 of 14dgn na ovulatie met Ovitrelle. Streep was hier dan ook echt een streep. Meestal blijft het zo'n 10dgn zichtbaar op testen maar wisselt per persoon.
@Jamie1992 het is een zwangerschap geworden?? Gefeliciteerd Eerste IUI toch? Hier op het wachtbankje na de eerste IUI op 6 januari.
Ja klopt! Wel eerste IUI na de IUI van de drieling wat mis is gegaan in mei dit jaar. Heb je hormonen gebruikt? Succes! Spannend. Ik had op 16 december de IUI en testte 25 december licht positief en dat bleef oplopen. ☺️
Wat goed zeg! Gefeliciteerd! (Wel heftig van je miskraam). Clomid 100mg dag 3-7 gebruikt en pregnyl op dag 12 bij follikels 17mm en 15mm (en 2x11), IUI 24 uur later op dag 13. Ik mag pas na 16 dagen testen, vandaar dat ik ook even in dit topic gluurde hoop dat ik tot dag 14 volhou, maar poeh wat een gevoelsmatig lang wachtbankje deze keer. Normaal word ik 12 dpo ongesteld. Ik zit nu op 7 dagen na IUI dus denk ook 7 dpo.