ondergoed!

Discussion in 'De bevalling' started by ikkiee, Dec 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikkiee

ikkiee Bekend lid

Aug 1, 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    wat trekken jullie aan na de bevalling?

ik kreeg me kraampakket van de week lijken wel matrassen

dus mijn vraag wat voor ondergoed?

2. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

Aug 24, 2013
    760
    0
    0
    Lekkere grote onderbroeken van de Hema heb ik, 3 in een pakje voor 3.50 ofzo :D

3. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Ik heb wat boxers ingeslagen. Maar hoop eigenlijk zo snel mogelijk m'n eigen ondergoed weer aan te kunnen;)

4. ikkiee

ikkiee Bekend lid

Aug 1, 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    ja die grote onderbroeken vind ik eigenlijk helemaal niks!
    normaal strings hier ;) dus een grote onderbroek is dan ook weer zo wat hahaa
    ik heb nu hipsters gekocht maar weet niet of dit goed is :D

5. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    In kraampakket zitten meestal van die rekbare (wegwerp) netbroekjes, die ze ook in ziekenhuizen gebruiken. Die kun je ook wassen en ik vond ze heerlijk... Lekker rekbaar, dus nergens teveel druk, maar kraamverband blijft toch op zijn plek. Ik heb ze gebruikt tot ik mijn eigen (niet string) ondergoed weer aan kon (10 dgn na bevaling? Ik weet het niet eens meer precies :p ).

6. cooksie

cooksie Bekend lid

Aug 24, 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Ik had "hoge" onderbroeken van de zeeman (zwart) haha door de hoogte zat het lekker strak om mijn onderbuik dat was heel fijn! was een tip van een vriendin volgends mij 2 voor €1,99

Ook nog een tip, kotex night de zwarte pakken en daarna day de witte. Ik vloeide niet veel en door die kraamverbanden kon ik niet eens mn benen fatsoenlijk bij elkaar doen haha die van kotex ademen ook meer!! uiteindelijk alleen de 1e dag de kraamverbanden gebruikt.

7. pien25

pien25 Fanatiek lid

Dec 2, 2008
    1,272
    0
    0
    De netbroekjes uit het kraampakket inderdaad! Die zaten heerlijk!

8. Purk

Purk Fanatiek lid

Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik droeg volgens mij in het begin nog zwangerschaps-hipsters. Die zaten lekker hoog en 't verband paste er makkelijk in. Die netbroekjes uit het ziekenhuis kreeg ik met geen mogelijkheid lekker aan.

En inderdaad, cooksie zegt het ook al, Kotex Night, wát een hemelse verbanden zijn dat! Die broeien niet, plakken ook niet, écht zálig na dat vervelend ziekenhuisverband. Dat plakte zo vreselijk tegen m'n huid aan en begon binnen no time te prikken, brrr! Als ik íets moet aanraden voor na de bevalling, is het wel Kotex Night :D

9. A l i e s j e

A l i e s j e Actief lid

Mar 10, 2013
    267
    0
    0
    Zuid Holland
    ik had de h&m boxers van mijn man aan. lekker elastisch en kon ook FF zo rondlopen boven, was wel heel warm begin sept :)

10. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

Dec 3, 2012
    1,046
    231
    63
    Female
    ZZP-er
    Lekker de netbroekjes van kraampakket (ik had ze ook van het ziekenhuis :p)
    Nu gewoon hipsters van zeeman met verband erin (gelukkig word het bloeden minder nu , want ben er klaar mee :p )

11. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

Jul 1, 2009
    2,310
    0
    0
    Hier ook boxers, hipsters van de hema geloof ik....

En heb ook maar 2/3 dagen kraamverband gehad, daarna de zwarte kotex idd :D

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Dames boxers van de Hema, ideaal en de verbanden passen er prima in. En inderdaad kotex night ideaal!
    Enne.....om het plaatje helemaal compleet te maken, je moet na de bevalling twee van doe kraamverbanden in je onderbroek, een voor en een achter.

13. A l i e s j e

A l i e s j e Actief lid

Mar 10, 2013
    267
    0
    0
    Zuid Holland
    juist, en je hebt ze echt nodig, ik vloeide nog best hevig de eerste week en dan ben je blij met die matrassen haha. als je hechtingen hebt moet je deze of kotex gebruiken omdat daar geen plastic onderlaag in zit, gaat t minder broeien.

14. Marianne78

Marianne78 Actief lid

Feb 10, 2012
    210
    0
    0
    Secretaresse
    Zaanstad
    Lekkere grote, foeilelijke van Zeeman ;)
    Enorme oma-onderbroeken die ik bijna tot onder mijn oksels op kon trekken, totdat ik mijn eigen ondergoed weer aan kon. En inderdaad... Na die onhandelbare kraamverbanden is Kotex Night echt een verlossing :D.

15. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

Jul 1, 2009
    2,310
    0
    0
    Dat heb ik nooit gehad.....

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    De netbroekjes van het ziekenhuis waren bij ons beter dan in het kraampakket; kraamverzorgster had er ook nog eentje extra meegenomen (poliklinisch bevallen). Which reminds me.. moet eens even kijken waar ik ze heb liggen..

En inderdaad, ik heb vandaag 2 pakken night en 2 pakken day (de zwaarste) van kotex ingeslagen ;)

17. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik vind juist Tena Lady extra juist heel fijn! Die heb ik nu helaas ook nodig. :D
    Maar ik draag er hipsters bij. Moet wel extra grote gaan halen want ik zet wat uit geloof ik haha!!

18. MommieD

MommieD Fanatiek lid

Nov 6, 2011
    1,496
    0
    0
    NULL
    020
    Hihi hier ook netbroekje, kotex of kraamverband erin en boxers van mn man erover! Had ook een blaascatheter, die bleef zo mooi zitten..

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Idd oma-onderbroeken van de zeeman, netbroekjes en boxers van mijn man. Ik heb ze allemaal gedragen. De zwarte kotex is ook fijn om te dragen als je minder vloeit. Je moet opletten dat er geen plastic inzit, want dat kan gaan broeien en kun je ontstekingen krijgen. Ik weet niet of er in de tena plastic zit. Bij kotex en naturella nachtverband in elk geval niet.

20. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Met de eerste 2 dagen in ziekenhuis gelegen. En daar had ik van die netbroekjes. Daar heb ik er een stel van meegenomen naar huis. Lekker rekbaar idd. En voor de mooi hoef je het toch niet te doen met die 'matrassen' erin :p

Toen ik eenmaal uitgevloeid was en klaar met de borstvoeding heb ik mezelf getrakteerd op een heel mooi lingeriesetje:)

Share This Page