hallo, ik dacht als ik 12 weken zwanger ben, dat ik dan de gratis babydozen aan zou vragen. ik begon met de doos van prenatal, zo gepiept. toen ging ik naar de site van de etos, daar had ik bijna de hele lijst in gevuld en dan moet je verplicht een vaste telefoon nummer doorgeven en je mobiele nummer... ik heb sinds kort mijn vaste lijn opgezegd, omdat ik het met mijn mobiel prima kan bellen en ik contstant werd lastig gevallen (telefoonterreur) dus ik alleen mijn mobiele nummer ingevult en klik op verzenden, geeft die pagina een error aan, omdat ik de verplichte velden moet invullen. kortom ik kan die doos niet aanvragen omdat ik geen vaste telefoonlijn heb! stelletje hufters bah.... nu is het niet de eerste keer dat ik hier tegen aanloop, en ik snap het niet, want ik ken veel mensen die alleen een mobiel hebben. dit wilde ik even kwijt...
ik vul altijd bij telefoonnummers 0000000000 in. Aangezien ze je toch altijd gaan lastig vallen met telefoontjes
ze willen gewoon zoveel mogelijk gegevens zodat ze je lekker jarenlang kunnen lastigvallen. de reden voor mij deze dozen niet aan te vragen. ik zou gewoon een fictief nummer kiezen als het perse moet. en ik loop ook vaak tegen dit soort dingen aan vooral bij artsen ofzo. ik vind een mobiel namelijk onnodig. mensen moeten em maar bellen als ik thuis ben. nou de gezichten die je dan krijgt. dat is zoooo uit het jaar nul, nou jammer dan.
Ik vond het wel meevallen met de telefoonterreur door de babydozen... Ze hebben mij na de geboorte 1x gebeld om me iets aan te smeren, maar toen heb ik op duidelijk/dringende toon gezegd dat ik niet op hun telefoontjes zit te wachten. Dus of ik heb geluk dat ze niet meer bellen, of ik heb iemand van het callcenter zo bang gemaakt dat ze niet meer durven te bellen
Inderdaad, die dozen zijn gratis, omdat ze mooi al jouw gegevens doorspelen naar tig andere partijen en daarom willen ze vanalles weten. Oh ja, en wees alsjeblieft zo aardig om of alleen maar nullen in te voeren en geen nummer te verzinnen, zodat een ander wordt lastig gevallen met telefoontjes van dat soort organisaties.
Waarom zijn het hufters?? Omdat je voor die GRATIS doos een vast telefoonnummer moet doorgeven? Voor niks gaat alleen de zon op
Tjah, dat is bij van die gratis dingen nou eenmaal zo. Ik geef ook zelden mijn echte nummers op. Meestal geowoon 10 x een 0
wacht maar geduldig af, ze komen nog wel. en foldertjes en spaarplannen en en en en. of misschien was je inderdaad te eng. hahahahaha.
Die dozen lijken gratis, maar je betaalt ze met jouw gegevens, zo moet je het zien. Wil je die gegevens niet geven, dan moet je die dozen niet aanvragen. En meestal werkt het wel om 10 nullen in te voeren.... (er zijn natuurlijk ook steeds meer mensen die geen vaste telefoon hebben)
daar gaat het helemaal niet om, ik wil wel een telefoonnummer opgeven, maar hun willen perse een vaste nummer. toen ik nog mijn vaste lijn had, was ik zowiezo het meeste te bereiken op mijn mobiel.
en ter aanvulling... ik vond de folders die ik aan huis kreeg (d.m.v. de babydozen die ik had aangevraag) wel prettig, waaronder ook veel kortingsbonnen.
Ik heb ook toen (netnummer) 000000 ingevuld. En 06 00000000 Maar ja, die dozen kunnen bestaan dankzij sponsoring en daarom sturen ze je wel reclame. Als je veel wordt gebeld, kun je je weer inschrijven bij het bel-me-niet register. De reclame die je krijgt vind ik wel meevallen. Is vaak nog wel nuttig ook als je kleine kids hebt..
ik heb volgens mij 2 keer mijn mobiele nummer ingevuld.. Weet het niet meer zeker.. Maar het lukte mij wel zonder mijn vaste nummer.. en anders gewoon 0180 000111 oid.. Dus een bestaand netnummer.. En die folders van leven oid met die kortingsbonnen was ik ook altijd erg blij mee heeft op pampers ed veel geld gescheeld
Ik vul bij dat soort dingen altijd 10 nullen in, bij beide telnr's. Ik heb meer zoiets van, als ze me echt willen bereiken, doen ze er wel moeite voor... En daarbij sta ik al een hele poos ingeschreven bij het bel-me-niet register en word ik sowieso zelden tot nooit meer gebeld voor iets.