buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door karin29, 14 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    hallo,

Heb een zeurderige pijn onder in mijn buik net boven het schaambeen. Het is een soort drukkende pijn en wat buikpijn achtig.
    Ben nu 34 weken zwanger. Herkent iemand dit? Zo ja wat zou dat kunnen zijn? groetjes Karin

2. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    weet niet of je kindje al ingedaald is, maar dat zou dit kunnen zijn.... het hoofdje schuift nu kangzaam tussen je bekken en dit kan idd een drukkend gevoel geven op je schaambeen

juud

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik herken het helemaal. Ik had er ook last van toen de baby aan het indalen was (met +/- 32 weken).

Nu heb ik weer zo'n "menstruatie-achtig" gevoel onderin de buik, maar ik denk dat dat de voorbereiding op de bevalling is (zou tijd worden, hihi).

Sterkte!

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik heb het ook. Niet erg pijnlijk, maar vooral wat ongemakkelijke steekjes

Ik heb het bij de verloskundige nagevraagd en zij zegt dat het te maken heeft met indalingsweeen.
    Bij mij is het nog niet ingedaald, maar het zat zeker lager in de buik. Misschien is het bij jou aan het indalen?

5. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Yep! ik had dat ook rond die tijd. Heb het toen a/d VK gevraagd....ze zei dat dat idd al het indalen kon zijn, maar ook eventueel je botten die verweken ter voorbereiding op....of een combi van alletwee

6. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    heb er ook last van. Het is wel meer ewicht dat nu naar beneden drukt dus misschien zijn het ook een beetje je banden die opgerekt worden.

7. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Halllo,

Gelukkig veel mensen die het herkennen. Twee weken geleden vertelde de verloskundige mij dat de baby inderdaad aan het indalen is. Dat zal het dan wel zijn denk ik.
    Groetjes Karin

8. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    heb het eergisteren ook nog aan het ziekenhuis gevraagt...
    die zegt dat je kind als het is ingedaald... soms nog tegen de bekkenbotten aan duwen...

is je kleine nog niet ingedaald.. dan zijn het indalingsweeen.... :)

beide auw dus

9. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hallo,

Ja precies voel het bij mijn bekkenbotten. Heb ook bekkeninstabiliteit dus dat is kromlopen.
    Nu is het alweer wat minder. Hoop vandaag de dag wat door te gaan komen. Vanacht ook weer wat beter geslapen.
    Groetjes Karin

Deel Deze Pagina