:(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KanjerB, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik heb het gevoel dat ik mij nooit hier kan melden als zwanger en later als moeder:( Of het gaat nog heeeeeeeel lang duren. Ik zit er echt heel erg mee:(
     
  2. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hoe komt dat dan? :(
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ach lieverd,
    Ik ben er van overtuigd dat als jij straks weer helemaal de oude bent (je bent al zo goed op weg met de maagband) De gyn je kan helpen en dan ook kan jij zwanger worden!
    Kijk maar naar mij! na 2 jaar had ik ook geen hoop meer, maar het wonder is geschied!
     
  4. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    We zijn nu al 13maanden bezig en het is nog steeds niet gelukt. De gyn zei dat het ook moeilijk zou kunnen zijn om zwanger te raken omdat ik dikkkk boven de 100kg zit:( Alleen omdat ik zo graag een beebje wil heb ik een maagband laten plaatsen. Ik weet niet waarom ik me zo sip voel maar ik zit er echt heel erg mee ik huil de laatste dagen ook veel omdat het niet lukt:( Volgens mij gaat het ons nooit lukken, of gaat het echt heeeeeel lang duren:( :cry:
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Zie mijn berichtje boven die van jou!
     
  6. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ Natasja Bedankt meid. IK ben zo verdrietig ik vind het zo jammer ik zit nu zelfs te huilen. IK hoop dat het mij en alle andere ook gegund wordt. Maar bedankt natas heel lief van je
     
  7. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Jeetje.. ach, meid. Echt.. voor jou is er ook een klein wondertje! Ik weet het zeker!
    Gewoon nog even volhouden.. enne.. huilen is goed hoor! Dan gooi je lekker even alles eruit wat erin zit! Kan helemaal geen kwaad..
    Ik ga heel hard voor je duimen, dat jij straks ook een positieve test hebt en lekker een kindje krijgt!
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    tuurlijk is het jou ook gegund, absoluut.
    Je hebt zelf de eerste stap genomen naar een baby en dat is de maagband.
    Straks zit je op een mooi gewicht, misschien komt je cyclus dan vanzelf weer in orde en anders terug naar de gyn.
    En je weet het he? in het FSG worden babies echt gemaakt!
     
  9. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik begrijp je reactie heel goed meis.
    Maar vergeet 1 ding, je hebt net een zware operatie achter de rug, en bent daar nog herstellende van.

    Als je eenmaal wat beter is je vel zit, komt ook voor jou die posi test.

    Heel veel succes.

    Liefs Vanessa
     
  10. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    hee meid wat vervelend zeg dat je je zo rot voelt.
    ook jou is het gegund! er komt vast een dag dat jij met een positieve test (en dan tranen van geluk) in je handen staat!
    heel veel sterkte ermee!
     
  11. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Bedankt allemaal jullie zijn allemaal zo lief. Ik hoop dat iedereen die het wilt een klein wondertje zal krijgen.

    @ Natasja op 03.07 heb ik ook eindelijk na 1 jaar lang een echte menstruatie gehad het duurde echt 7 dagen met echt bloed. Ik was zo blij. Maar nu ben ik weer 3 kilo aangekomen de chirurg zei dat het normaal was dat ik weer tot de 5 kilo zou aankomenomdat ik in het begin heel snel ben afgevallen en alleen vloeibaar at. Ik ben nu zo bang dat ik weer een slechte ongi krijg.

    Mijn maagband wordt pas op 07.08 voor het eerst bijgespoten. Ik hoop dat hij dan echt zijn werk goed doet en dat ik gezond en goed ga afvallen.

    Maar als ik nu zo denk, denk ik pfff nog zooo lang.
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat is mooi zeg, dat je zelf ongesteld werd!
    Ik weet zeker dat dit blijft!

    7-8 is heel snel joh, echt nog maar 2 weekjes.
    dan kun je weer veel afvallen!
     
  13. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Bedankt natas je bent zoooo lief
     
  14. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat ben jij ook! :D
     
  15. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    :) zijn we allemaal :)

    Ik kan weer een beetje lachen bedankt meid
     
  16. wuppie 01

    wuppie 01 Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Gelukkig ben je al weer een beetje aan het bijkomen. vergeet niet dat je af en toe echt even aan je zelf moet denken. even tijd voor je zelf want jij bent met twee energie vretende dingen bezig. en als je je goed voelt gaat het afvallen ook beter.
    succes en als je wil klagen weet je ons te vinden :D
     
  17. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ wuppie bedankt meid. even met jullie kletsen doet me goed.

    Ik heb net mijn zus gesproken die in turkije woont ik ging de hele tijd alleen maar huilen ik weet niet wat ik heb maar ja ze voreg van wat is er nou meid waarom huil je gaat alles wel goed. En ik zei maar van ik mis jou heel erg. Omdat ik weet dat zij er anders ook mee gaat zitten. Maar ik heb dus even goed uitgehuild dus ik denk dat het nu wel weer beter zal gaan
     
  18. regi

    regi Fanatiek lid

    23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    kom op meid!
    een vriendin van mij is ook over de 100 kilo,
    en waren ook al meer dan een jaar bezig!
    en ook zij heeft een maagbandje!
    en ook heel vaak cyclussen over geslagen!
    maar wat denk je ze is nu 20 weken zwanger!
    dus kop op!
     
  19. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    het is zoo moeilijk om te geloven! maar voor jou komt er ook een tijd dat het zover is. sommige mensen hebben er iets meer tijd voor nodig. ik ken ook mensen genoeg die boven de 100 zitten en zwanger waren geraakt, ben er zelf wel 36 kilo voor afgevallen omdat ze dat adviseerde.
    meid kom op. het is soms erg moeilijk. ik duim voor je meid !
     
  20. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hou moed hoor, je bent er nu zo erg mee bezig dat het ook logisch is dat je het even niet ziet zitten! Hopelijk kun je het even helemaal uit je hoofd zetten en lekker herstellen van je operatie! Ik vind het heel dapper van je dat je een maagbandje hebt laten plaatsen en dat je de strijd met de kilo's bent aangegaan.
    Hou vol!
    Groetjes Sanneke
     

Deel Deze Pagina