Innestelling?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Kathy, 12 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Na veel twijfelen zal ik hier m'n vraag dan toch maar eens plaatsen.
    Ofwel ben ik zwanger ofwel gaat het goed mis. Ik weet het ff niet.
    Ik zou maandag 6november m'n eisprong gehad moeten hebben (als ik het juist bereken), sinds vrijdag 10 november verlies ik wat bloed. Niet zoveel, enkel als ik naar het toilet ga. Het is bruinachtig van kleur, daardoor dacht ik eerst aan een innestelling.
    Maar nu is m'n vraag, een innestelling duurt toch niet langer dan een dag? Of ben ik nu zo fout?
    Tot op vandaag verlies ik nog af en toe wat bloed bij het afvegen. Zou het kunnen dat het nu al fout gaat, dat ik daardoor bloedverlies heb of is het zou het toch nog een innestelling kunnen zijn.
    Ik heb nog andere symp. die kunnen wijzen op een eventuele zwangerschap, maar wil me er niet teveel blind op staren.
    Toen ik zwanger was van Serjenka heb ik geen innestellingsbloeding gehad, vandaar dat ik niet goed weet hoe het in elkaar zit.
    Hoop dat je m'n vraag wat begrijpt.

Iig toch bedankt voor je aandacht.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Kathy,

een innestelingsbloeding duurt inderdaad meestal 1 tot 2 dagen. Je kunt daarna nog wel wat dagen oud bloedverlies hebben. Meestal heb je dat inderdaad bij het afvegen of zie je een donker plekje in je onderbroek. Stel dat een zwangerschap misgaat voor je menstruatiedatum, merk je daar eigenlijk niets van (je krijgt er dus geen bloedverlies van). Je kunt wel daarna een heftigere menstruatie krijgen als dat je gewend bent. Ook kan geslachtsgemeenschap wel eens voor wat bloedverlies zorgen, kan geen kwaad, maar dat zou dus ook kunnen. Wacht dus je menstruatie maar af en wie weet kun je testen over een paar dagen...!

Groetjes Brigitte

3. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Bedankt voor je antwoord Brigitte.
    Tot op vandaag heb ik praktisch dagelijks nog wat bloed verloren bij het afvegen. Maak mij daar toch wel wat zorgen over, heb dit nog nooit gehad.
    Maar ik vrees ervoor dat er niks anders opzit dan afwachten.

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Cathy,

dat denk ik inderdaad ook. Nog even in spanning!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina