Wat stop jij vanavond in de schoen van je kinderen (partner/jezelf) een foto erbij is ook leuk, ookal kan ik geen foto's op zp zetten lukt niet met iPad. (het is trouwens niet een ik geef meer als jij topic)
Ik stop vanavond niks in mijn schoen! Ook niet in die van mijn partner. Ons kind heeft overigens nog geen schoenen; wel sloffen, maar daar ga ik ook niks instoppen Kan er niet 1 groot sinterklaas-topic komen ofzo?
Ze krijgen hier strooigoed (pepernoten met schuimblokken) en haribo snoepjes En een kleinigheidje van de action
dochter krijgt speelgeld en zoon een knisperspeeltje ik heb ook nog voor dochter: magneet letters en een k3 koekdoosje voor zoon: knisperboekje en een rammelaar
Een juwelenschatkistje met ketting, ring, oorbellen en een kam. Het gaat vooral om de oorbellen, die wil ze zo graag haha! 70 cent bij de Action en wat zal ze gelukkig zijn hihi!
Hier krijgt de oudste de sint en Piet van little people in zijn schoen. De jongste 2 een potje olvarit en een liga zou het verder ook niet weten!
Een chocoladeletter en wat van die chocolademuntjes... Ik zal vd week eens langs de action gaan om te kijken of ze nog iets leuks hebben voor in de schoen
Zit nog te twijfelen voor mijn jongens. Ik denk dat het vanavond Cars afschietautootjes van Zeeman worden.
Mijn meiden hadden een vriendenboekje gekregen maar na twee kinderen erin te laten schijven zijn de boekjes helemaal uit hun fatsoen ze waren ook wel heel goedkoop nou heb ik een boekje besteld met hun foto voorop. Zoon krijgt een schaar van playdoh (2euro bij de action) en ze krijgen een mandarijn erbij of een chocolollie (of misschien allebij)
Wij liepen gisteren Bart Smit in en ze stopte voor een Bumbarek. We kijken niet eens Bumba, maar ze schijnt dus enorm fan te zijn! Dus ik heb Bumba met een lichtje in zijn buik knuffel voor haar. En een taai taai koek.
hier krijgen ze vannacht vd pieten een pakje filtstiften en gaan zelf een kalender in de schoen stoppen die wij dan weer in kleuren zodat ze weten op welke dagen ze de schoen mogen zetten
Niks. Volgende week komt hij pas in het dorp en de ouders hier beginnen dan eigenlijk pas met kadootjes. Dan kan ik het niet maken om hier al de schoenen te zetten. Maar we hebben: snoepgoed, stiften en potloodjes, bellenblaas, bal...gewoon goedkope dingetjes. Met 5 dec komen de kadootjes. Maar ook niet extreem. We hebben een budget van 60euro per kind. Wij doen namelijk meer aan kerst en kadootjes onder de boom. Dan krijgen ze vaak wat meer.