Ik ben 30 jaar en heb 2 kinderen van 5 en 3 jaar oud en binnen 5 weken komt daar een tweeling bij dus het word een hectische tijd. Wie heeft er ook 4 kinderen of meer? Hoe oud ben je, hoe oud zijn je kinderen? Wil je nog meer kinderen of ben je klaar? Ik ben momenteel thuisblijfmoeder maar wil als de kinderen 1 jaar zijn een opleiding gaan doen of gaan werken...hoe is alles bij jou geregeld? Wat valt je zwaar en wat vind je juist leuk aan een groot gezin Ik merk dat mensen best schrikken als ik zeg dat ik straks 4 kinderen heb, hoe zijn de reacties bij jullie?
Wat leuk een tweeling!! Ik (nog) geen groot gezin, maar ik ben nanny van 4 kindjes De kids zijn 8, 5, 4 en de baby is 11 maanden nu. Mijn ervaring dat het supergezellig is! Ze zijn allemaal dol op de baby en spelen (meestal) heel erg lief samen! Ze vervelen zich nooit, en hebben weinig speelgoed nodig om zich te vermaken met elkaar. Alleen het naar bed brengen is weleens hectisch
ik ben mama van 5v kids oudste is 14 tweede is 11 derde is 9 vierde is 7 en de kleine man is 4 ikzelf ben 31 jaar en of er nog meer komen hangt af van de toekomst het is lastig te bepalen denk ik hoe meeste ermee omgaan ik kan alleen zeggen go with the flow, reacties van mensen intreseren me niet die hebben altijd wat te klagen, gezelligste vind ik juist de drukte
Ik heb er 4, en de 5e op komst. Ook ik ben thuisblijfmoeder, vooral uit praktisch oogpunt. Zie maar eens oppas te vinden voor 4/5 kinderen in verschillende leeftijden i.c.m scholen/psz, als er al iemand zou zijn die er 5 kan hebben. Mijn kinderen zijn bijna 12 jaar, 10 jaar, bijna 4 jaar, en 2 jaar. Ik wordt in november 40, dit is altijd mijn uiterste leeftijd geweest om kinderen te 'krijgen'. Dus valt er nog net binnen. Na deze bevalling is het dus echt over en uit, hoewel dit kindje ook een echt cadeautje is aangezien we met 4 zeer gelukkig waren. Sja, en wat de buitenwereld vind van ons grote gezin? Eerlijk gezegd laat het me totaal koud. Het is ons leven, onze kinderen en ons gezin. Daar heeft niemand wat mee te maken. We verzorgen, onderhouden, en voeden ze zelf op. Gelukkig vallen de opmerkingen op zich wel mee. Al zie je de hoofden wel omdraaien als we met alles op pad gaan .
Wie heeft er ook 4 kinderen of meer? ik heb 4 kinderen Hoe oud ben je, ik ben net vandaag 28 jaar hoe oud zijn je kinderen? mijn oudste is net 5 een tweeling van 3 jaar worden in september 4 de jongste is 1 wordt in september 2 Wil je nog meer kinderen of ben je klaar? ik ben er nu klaar mee, vind het leuk mijn huis is vol ik heb trouwens allemaal zonen leuk hoor 4 kids, ik werk 2 dagen in de week, dat heb ik altijd gedaan sinds de oudste er is hoe is alles bij jou geregeld? in de 2 dagen dat ik werk passen de oma s op, de tweeling zit op de peuterspeelzaal en de oudste op school Wat valt je zwaar soms de dagen als ze heeeel druk zijn, vor der est groei je er in mee, het huishouden is weleens heftig kwa was je moet het allemaal goed verdelen en wat vind je juist leuk aan een groot gezin de kinderen hebben altijd iemand om mee te spelen, veel gezelligheid hoe zijn de reacties bij jullie? de mensen schrokken toen ik vertelde dat na mijn tweeling er nog 1 kwam, nu hoor ik er niks meer over, ja dat ze respect hebben hoe ik het allemaal doe, dat is wel leuk om te horen, maar dan zeg ik altijd dat ik er zelf voor gekozen heb haha heel veel succes!!!
Wie heeft er ook 4 kinderen of meer? Ik heb 5 kids Hoe oud ben je ? Ben 45 Hoe oud zijn je kinderen? Zoon(23),Zoon(19)tweelingmeiden (18),zoon(11mnd) Wil je nog meer kinderen of ben je klaar? Als ik jonger was misschien wel maar ben nu 45...oudste is 23 en jongste bijna 1....is goed zo.
Mijn vriendin heeft 4 kids. * Tien jaar * Acht Jaar * Tweeling van drie jaar. En zij werkt 25 uur per week erbij plus het hh en alles erom heen, clubjes, zwemles ed. Als mensen haar vragen hoe ze het doet: puur genieten zegt ze dan...! Ze is ook fanatiek wielrenster, en gaat er 2 avonden per week op uit en fietst dan zeker 60 km.
Wij zijn ook met 4 kinderen en het lukt prima. Ik ben 26 jaar.Vaak zie je wel mensen kijken. Op het begin stoorde het me maar nu vind ik het alleen maar leuk. blijkbaar is het uniek om zoveel kids te hebben. mijn kids zijn 2 jaar, 4 jaar, 6 jaar en 3 maanden. ik wilde vroeger 8 kids maar ik vind 4 echt genoeg. Niet dat ik er niet meer zou willen maar financieel moet het ook te doen zijn...kinderen kosten nu eenmaal veel geld en wil ze wel een goed leven bieden
Ik ben zwanger van nummer 4. Mijn jongens zijn nu 4, 2 en 1. Dus wie weet nog een jongen erbij, of misschien toch een meisje deze keer. Heel spannend! Dit is wel onze laatste hoor. Hoe leuk ik het ook vindt, dan heb ik het ook wel gehad met alle luiers. Ik ben 35, m'n man is 40. Ik ben nu thuisblijfmoeder, wat ik nu echt ideaal vind. Maar op een gegeven moment zou ik wel weer aan het werk willen. De reacties op nummer 4 zijn tot nu toe niet heel erg positief. M'n zwager zei zelfs dat het zijn grootste nachtmerrie zou zijn en heeft ons ook niet gefeliciteerd. Net als de andere mensen die we het verteld hebben trouwens (behalve m'n zus). Raar, ik denk dat het zo apart is om een vierde te willen, dat mensen even niet weten hoe ze moeten reageren. Maar jammer vind ik het wel.
hier 4 kids 2 tieners, 17 en 15... en 2 kleintjes van 3 en 1 ik had er niet aan moeten denken om 4 kleintjes achter elkaar te krijgen.. vind het heerlijk, dat leeftijdsverschil.
ik ben 41 oudste is 19 jaar,dan 14jaar en 2,5 jaar en eind september komt de 4e en wat de buitenwereld zegt daar veeg ik echt mijn k*nt aan af hoor
Ben zwanger van nr 4. Ben 32 en mijn jongens zijn 9 en 4, mijn meisje 6. Heb altijd een groot gezin gewild. Als het lukt, komen er misschien nog wel meer bij. Ik ben op dit moment nog met een opleiding bezig, die is bijna afgerond. Als de 4e geboren is, wil ik de 1e 2 jaar thuis blijven, maar daarna toch wel weer parttime gaan werken.
Ik ben 32 jaar en eind juli verwacht ik mijn 4de kindje ( 2 met exman en straks 2 met huidige vriend ) Mijn oudste wordt begin juli 7, dan komt er 1 van net 4 en dan eentje van net een jaar oud. Dit is wel de laatste hier die nog komt.
Ik heb ook 4 kids, deze samen met mijn ex. Nu ben ik in verwachting van de 5de van mijn huidige partner. Dit is het eerste kindje voor mijn partner. Ik ben nu 31 jaar. Ook volg ik een opleiding en loop ik daarbij stage. Mijn partner werkt fulltime.
Ik ben 37 jaar en heb 4 kinderen. Oudste dochter wordt deze week 15,tweede dochter wordt deze maand 13,zoon is 10 jaar en de jongste wordt deze maand 1. Na 3 kinderen nog een cadeautje,zooo leuk! Af en toe is het zwaar maar de oudste zijn al wat ouder. Ik werk 3 avonden in de week en de rest op oproepbasis. Ik werk als mijn man thuis is dus geen oppas nodig. Er komen nu echt geen kids meer bij! Het huis is vol!
ik ben ook mama van bijna vier kids ben nu 28 jaar mijn oudste is helaas een engeltje en zou zes jaar zijn de tweede is nu 3,5 jaar de jongste is nu 1,5 jaar en ben nu 27 weken zwanger van onze vierde boy!!! hierna willen we ook geen kinderen meer gr willow
Ik ben bijna 31 en bijna moeder van 4 kids. De oudste is 6, een van 3 en eentje van bijna 2. Over 4 weken wordt nummer 4 verwacht. Hierna zijn we klaar, want nummer 4 was al een cadeautje (een heel welkom cadeautje hoor), maar hier is het huis echt vol met 4 kids. Ik werk 10-15 uur per week als oproepkracht in de zorg. Dit blijf ik na de bevalling ook doen. Ik vind het op dit moment zwaar 3 kids, maar dat komt ook door de zwangerschap, wel heel gezellig.
En zo denk ik er dus ook over. Tussen mijn oudste(23) en mijn jongste (bijna 1) zit dus 22 jaar. En dan hoor je....zal wel van een andere papa zijn jou jongste of ben je al oma of dat moet niet meer kunnen op jouw leeftijd.
hier ook no.4 op komst, ben zelf 31 jaar en heb 1 zoon van 6 jaar, en m´n dochters zijn 5 en 2 jaar. Ik vind het heel leuk, ik werk 1 dag in de week, meer zie ik niet zitten ivm oppas/opvang. In mijn omgeving is wel leuk gereageerd gelukkig! het is hier ook wel redelijk normaal om een groot gezin te hebben. Ik vind de drukte wel meevallen, juist leuk, ze kunnen leuk met elkaar spelen, tuurlijk kan ik ze ook wel eens achter het behang plakken! en als er iemand anders last van heeft, laat ze! je moet doen wat jezelf wilt!
Mijn mama was ook 44 toen ze mijn zusje kreeg!!Ik ben 26, heb een broertje van 24 en een broer van 31! Ons zusje is nu 9, en ik moet zeggen het is zo geweldig! Al die vooroordelen bah bah! Heerlijk van genieten zeg ik!