Echt alle films van Nicholas Sparks ❤️ The Notebook The Last Song Save Haven The Lucky One Dear John Message In A Bottle A Walk To Remember The Longest Ride The Best Of Me Echt.. Die man.. Ik hou van hem 💕
Helemaal mee eens! Ik zag toevallig afgelopen zaterdag de dvd van safe haven bij de action liggen voor maar 3,49 ik kon hem natuurlijk niet laten liggen. Die film is me altijd bij gebleven. Vooral op het einde dat je echt denkt van "huh..." daar hou ik echt van!
Hij was laatst op tv. Heb hem opgenomen en ondertussen alweer 3x gekeken 😇 Charlie St. Cloud is ook prachtig!!
PS I love you. Al een paar keer gezien, maar de tranen blijven komen. Er spelen ook twee mooie mannen in. Verder The Notebook. Weet niet of je van Franse films houdt, maar Une long dimanche fiancailles (a very long engagement) is ook erg mooi. City of angels Hope floats The english patient Pearl habor
Jaaaa klopt een aantal weken geleden. Ik zat weer vol bewondering te kijken. Haha krijg er geen genoeg van.
The hundred foot journey, hele mooie eetfilm, ook romantisch Boyhood (vooral dramatisch eigenlijk ) Verder kijk ik eigenlijk geen dramatische films Ben meer van actie of sf films