Ik weet dat er een speciaal gedeelte voor is, maar daar wordt naar mijn idee weinig gelezen. Ik wil graag jullie mening over deze tekst. Ik vind de tekst mooi, alleen de laatste regel is niet helemaal naar mijn zin en de zinnen zijn dan wel in tweeen gesplits, maar het zint mij niet helemaal. Misschien dat iemand hier tips of ideeen heeft. Pasgeboren oogjes knipperen tegen het licht het is nog wat fel, zachtjes gaan ze dicht Pasgeboren handjes zoeken om zich heen zoeken iets vertrouwds en vinden hetgeen dat wij je willen geven voor een lang en gelukkig leven. Die laatste zin zou ik meer iets mee doen in de trant van de liefde die we voor ons kindje voelen en die we hem willen geven, maar ik ben Toos inspiratieloos op het moment. Ben benieuwd wat jullie er van vinden en naar jullie ideen. Alvast heel erg bedankt.
Ik heb even mn hersens gekraakt Heb wel de vorm veranderd, zo vind ik hem iets makkelijker lezen. Pasgeboren oogjes, knipperen tegen het licht. Het is nog wat fel, zachtjes gaan ze dicht. Pasgeboren handjes. zoeken om zich heen. Ze vinden het geen, wat wij je willen geven Dat is een lang en gelukkig leven.
Pasgeboren oogjes knipperen tegen het licht het is nog wat fel, zachtjes gaan ze dicht Pasgeboren handjes zoeken om zich heen zoeken iets vertrouwds en vinden hetgeen dat wij je mee willen geven Je bent de liefde van ons leven! Wellicht ook een optie, of inspiratie voor meer ideeën. Succes!
Pasgeboren oogjes knipperen tegen het licht het is nog wat fel, zachtjes gaan ze dicht Pasgeboren handjes zoeken om zich heen zoeken iets vertrouwds, (naar) warmte om zich heen. Die warmte is wat wij je willen geven Je bent de liefde van ons leven! Pasgeboren oogjes knipperen tegen het licht het is nog wat fel, zachtjes gaan ze dicht Pasgeboren handjes zoeken om zich heen zoeken iets vertrouwds, (naar) warmte om zich heen. Die warmte is wat wij je willen geven onze liefde, alle dagen van je leven. Nadeel dat je bij bovenstaande 2x heen hebt, maar dat 'hetgeen' vindt ik zo'n raar einde van de zin.. Daardoor breekt de zin op een gevoelsmatig onlogische plek..
Pasgeboren oogjes knipperen tegen het licht het is nog wat fel, zachtjes gaan ze dicht Pasgeboren handjes zoeken om zich heen zoeken iets vertrouwds en vinden hetgeen meteen dat wij je onze (onvoorwaardelijke) liefde die we hem willen geven voor een lang, gelukkig en liefdevol leven. het rood heb ik vervangen voor groen onvoorwaardelijk heb ik tussen haakjes gezetals optioneel, net wat je zelf mooier vind
Bedankt voor de suggesties. Ik ga ze morgen doornemen met mijn man en kijken wat we eventueel zouden veranderen. Ben nu een beetje duf en moe en ben dan niet zo helder.
Pasgeboren oogjes knipperen tegen het licht het is nog wat fel, zachtjes gaan ze dicht Pasgeboren handjes zoeken meteen naar iets vertrouwds, naar warmte om zich heen Deze warmte is wat wij je willen geven onze liefde, (op) alle dagen van je leven Dit vind ik wel echt heel erg mooi! Waar is trouwens dat speciale gedeelte? Want dat ben ik nog niet tegengekomen.
Wij hebben deze ook en dan zo: [FONT="]Pasgeboren oogjes knipperen tegen het licht het is nog wat fel, zachtjes gaan ze dicht[/FONT] [FONT="] Pasgeboren handjes zoeken om zich heen zoeken iets vertrouwds en vinden hetgeen Dat wij je willen geven; een liefdevol en gelukkig leven [/FONT]Ik twijfel alleen over de D bij dat, of die nou met grote of kleine letter moet