Misschien.. Dolgelukkig laten wij horen Dat er bij ons een zoon/dochter is geboren. Of bij de 2e zin natuurlijk. Dat er bij ons een dochter/zoon en zusje/broertje is geboren! Of misschien. Wij zijn reuze blij. Want wij hebben er een zoon/dochter bij. Of gewoon iets simpels zoals. Wij zijn gelukkig en blij met de geboorte van onze zoon/dochter. En dan de naam eronder. Nou ja succes met zoeken.
Onze kaart moest in het Engels.. omdat we niet zo van de gedichtjes en 'zoete' dingen zijn hadden wij de openingszin: "you are so welcome into our world!" Voor ons zei dat alles. In het Nederlands zou dat zijn: Je bent zo welkom in onze wereld!
Wij hadden als openingszin een hele simpele: Ons geluk is uitgebreid met de geboorte van en daaronder de naam
Toevallig heb ik laatst gegoogled op aankondigingszinnen, hoop dat je er wat aan hebt! Verwacht en toch verwonderd... Geboren om voor altijd lief te hebben... Ons geluk is uitgebreid met de geboorte van onze zoon/dochter... Uit liefde geboren... De laatste vindt ik persoonlijk erg leuk en waarschijnlijk gaan we die ook op het kaartje zetten O,ja mocht je toevallig een blond en blank kindje krijgen, deze is ook wel leuk om na het noemen van de naam het gewicht etc. door te geven: Ik ben...cm lang en weeg...gram mijn ogen zijn blauw, mijn haartjes blond maar het belangrijkste van alles: Ik ben gezond! Ben benieuwd of er nog meer leuke ideeen komen, dus houd je topic in de gaten Liefs Anna
Wij hadden -> Dankbaar en blij zijn wij met de geboorte van Eronder de namen. Deze keer doen we -> Zo welkom dit kleine meisje. Eronder haar naam of De allermooiste baby van de wereld heet Eronder zijn naam
Wij hadden: "Vandaag hebben wij ons hart verloren Vandaag is onze zoon geboren" En dan daaronder de naam etc.
Wij hebben het kaartje uit naam van ons kindje laten spreken, dus staat er: Hoera! Hier ben ik dan Mijn naam is: en dan naam en gegevens ed. In mijn album staat een voorbeeldje
bij de geboorte van Maud hadden we; Geboren: onze prachtige dochter Maud bij Esmee hadden we zo mooi, zo klein, en weer zo bijzonder !
Wij kregen onlangs 1 binnen daar stond op : Voor velen een verassing, voor ons een grote beslissing, maar zeker geen vergissing. Dolblij en gelukkig zijn wij met de geboorte van naam