Openslaande deuren tuin, donker of wit?

Discussie in 'De lounge' gestart door amdaa, 25 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Bij de stijl in de kamer vind ik donker mooier!

2. tuc

tuc Niet meer actief

Ik vind donker aan de buitenkant heel mooi, maar dit zou ook mijn vrees zijn. Ik zou het voor binnen te bepalend vinden. Hou van licht binnen, dus zou daarom voor wit gaan.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb kunststof en wit aan de binnenkant en antraciet aan de buitenkant.
    Als het hout was, zou ik dat aan de binnenkant ook wel mooi vinden. Maar zoals een ander ook al aangaf, wie weet ben ik of zijn de volgende bewoners over zoveel jaar wel klaar met donkere kozijnen binnen en dan kun je er gewoon weer overheen schilderen.

4. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.782
    7.369
    113
    Donker. Ik vind wit wat armoedig staan, buiten althans. Binnen ligt het aan je inrichting.
    Tegenwoordig kun je kunststof kozijnen ook verven, dus op zich zou ik niet snel me laten leiden door 'neutraal' o.i.d.
    Maar zeker met houten kozijnen zou ik doen wat nu mooi is. Het is zo overgeschilderd.
    Wij hebben alle kozijnen van ons nieuwe huis zwart laten maken. Past perfect bij de buiten- en binnenkant. Ben er zó ontzettend blij mee, het maakt het huis wel echt af.

5. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.867
    113
    Vrouw
    Donker! :)

6. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.901
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik ging er in mijn reactie van uit dat het om kunststof kozijnen ging, maar TS heeft hout. Dat is natuurlijk weer prima te schilderen, al is het wel weer een hele klus. Maar ik zou het evengoed ook zo doen. Wij hebben zelf kunststof, dus voor de veilige weg gekozen ;)

7. tuc

tuc Niet meer actief

Nou dat verven is idd een drama;)
    Hier ook heerlijk voor kunststof gegaan.

Lief of Stoer vindt dit leuk.
  8. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    Wij zijn met nieuwe meubels, muurkleuren enzo bezig en gaan onze houten kozijnen binnen ook heel donker mat antraciet grijs verven.

Bij jullie zou ik het ook doen hoor! Zeker met je kleur stelling qua interieur, met die zwarte metalen poten enzo. Staat er denk ik prachtig bij.

9. Heartofhope

Heartofhope Fanatiek lid

14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Ik zou ook voor donker gaan. Wit is ook maar zo wit. Als het niet bevalt is een nieuwe pot verf zo gekocht. Mijn buren hebben ook een donkere pui, op het noorden dus geen direct zonlicht. Ik vind het daar ook heel mooi staan.

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    Ik zou ook voor wit gaan. Ik vind het donkere ook erg mooi staan, dus daarom hadden wij de deur en kozijnen antractiet gemaakt. Zonde, werd er veel donkerder van en was er snel op uitgekeken. Nu alles weer wit, veel frisser en lichter.

tuc vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina