Inloggen op mobiel.

Discussion in 'Over deze site' started by BabyAngel, Apr 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Hallo,

Al 2jaar klets ik via mijn mobiel hier mee.
    Sinds 1 week krijg ik steeds ie pop-up van die cookies in beeld en als ik ze
    Accepteer blijft het in beeld komen en kom dus niet op het forum.
    Als ik dan via Google erop kom door bv calculator in te typen kan ik via die omweg hier op het forum.
    Vervolgens log in me in en sta in in eerste instantie als "niet ingelogd" geregistreerd.
    Zodra ik een topic open ben ik weer ingelogd.
    Vervolgens plaats ik een reactie en staat hij het eerste kwartier niet erbij terwijl het bericht wel als gepost in mijn lijst staat.

Kortom....ik heb ineens veel problemen met het inloggen via mijn tel..
    Hoe kan dit en hebben meer mensen hier last van?

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja heb ik ook last van..ik log in..vervolgens zegt hij ingelogd..en dan word ik weer naar de inlogpagina doorgestuurd... ;) dus ik kom er helemaal niet op ...

3. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,290
    2,987
    113
    Dat heeft waarschijnlijk te maken met de instellingen op je telefoon, die bijvoorbeeld de cookie niet opslaat of de pagina uit de cache haalt. Als je de cookie opslaat dan kun je zonder de popup gebruik van Zwangerschapspagina.nl maken. We hebben de cookie getest op een tablet, android telefoon, iPhone, iPad en alle browsers en hebben geen problemen kunnen ontdekken.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

4. violetta

violetta Niet meer actief

Ik doe alles via iPhone en heb nergens problemen mee..

5. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Ik had vorige week mijn geschiedenis en cookies van de iphone afgehaald en toen ik nadien wilde inloggen, kreeg ik eerst het cookies scherm. Deze heb ik geaccepteerd en hierna niet meer gekregen. Pas als ik de volgende keer weer de cookies en geschiedenis wis, komt dit scherm weer omhoog.

Share This Page