Haaruitval, teruggroei welke kleur?

Discussion in 'De lounge' started by Martini, Oct 4, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Martini

Martini Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,109
    622
    113
    Hoi, onderstaande vraag had ik ook in het Randomvragen topic gesteld, maar niet echt een antwoord gehad. Ik ben toch wel heel erg benieuwd of iemand dit weet....

Drie maanden geleden ben ik heel erg ziek geweest, nu heb ik op dit moment heel veel last van haaruitval, wat vaker gebeurt na 3 mndn heb ik gelezen.
    Hier en daar had ik al wat grijze haren, maar zullen alle haren die nu uitgevallen zijn (echt bóssen!! :eek:) nu grijs teruggroeien? Of werkt het niet zo?

2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,947
    14,996
    113
    Kan alle kanten op. Sm had chemo en raakte grijs kwijt maar kreeg weer donker (originele kleur) terug.

Martini likes this.
  3. evaleana

evaleana Fanatiek lid

Nov 2, 2021
    4,882
    6,411
    113
    Mijn man kreeg nadat hij flink ziek was geweest ook veel grijze haren ineens die ook dunner en steiler waren dan zijn zwarte haar (dat is dik en heeft een slag). Maar inmiddels is er niks meer van die grijze haren te zien, die zijn kennelijk toch weer verder uitgegroeid tot donkere, stevige haren.

Martini likes this.
  4. Martini

Martini Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,109
    622
    113
    Bedankt voor de reacties, geeft me wat hoop!

bluedrake likes this.
  5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,947
    14,996
    113
    Is een stress reactie van je lijf. Mijn vader kreeg zn herseninfarct en was ineens grijs. Leek gewoon van t een op t andere moment te gaan, heel bizar.

Boel was onder controle, soort van en hij had zn draai weer een beetje en hij was weer gitzwart, met zn ene vaste plukje wit/grijs (wat hij al jaaaaaaaaaaaaaren had).

Elke keer dat hij zwaar dipte zelfde riedeltje. Grijs en weer zwart heel apart. Dan twijfel je nog of t optisch bedrog is, maar dat is t dan ook weer niet.

Share This Page