Hoi dames, Ik wil iedereen waarschuwen! let goed op je borsten of je nu bv geeft of niet. Want dit kan iedereen overkomen. of je nu wel of geen borstvoeding geeft of hebt gegeven. Ik gaf twee weken borstvoeding en ben daarna gestopt. 5 weken nadat ik gestopt was met bv begon de ellende. Ik ben 24 december geopereerd aan mijn borst. Het begon met een bobbeltje in de borst........ naar huisarts.......verstopte melkklier, heeeeel normaal iets. Na twee weken werd mijn borst dikker en pijnlijker en rood. kreeg antibiotica van arts zonder resultaat. Ben weer naar huisarts gegaan en ben gelijk doorgestuurd naar de spoedeisende hulp. Die zelfe dag nog voor ok gegaan. De operatie moest onder algehele narcose omdat een borst slecht te verdoven is. Er zat zoveel troep in de borst (zal de details besparen). Als ik zelf die dag niet naar de doker was gegaan was het gewoon gebarsten. Heb een wond overgehouden ten grote en diepte van een pingpong bal. Erg pijnlijk , vooral de wondverzorging. Ik mocht gelukkig diezelfde dag naar huis (omdat ik zelf de wond kon verzorgen.... werk zelf ook in de verpleging) Gelukkig kon ik kerst thuis vieren. Wat verschrikkelijk om mijn kleintje voor het eerst op deze manier bij een ander te moeten achterlaten. Ook al waren het mijn ouders. Vond de hele situatie voor mezelf niet zo erg maar om op deze manier (en ook de 1e keer) mijn kind een hele tijd te moeten achter laten en missen vond ik nog het ergste. Dus dames let goed op je borsten en wacht niet te lang met het naar de arts gaan. Want dit wens ik niemand toe.
Ik vind dit heel vervelend voor jou en ben geschrokken van jou verhaal. Hoe zo iets kan aflopen, jeetje! Veel beterschap gewenst en bedankt voor de goede raad!