Tegenvallende kraamtijd op lichamelijk gebied

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Chebu, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Mijn zwangerschap verliep zonder problemen. Bijna geen kwaaltjes en de bevalling viel me ook mee.
    Maar de herstelperiode: ontstoken hechtgebied, spieren die het begeven en ontzettend pijn deden (eerst mijn armen, dan mijn benen en heupen), snipverkouden en nu, 8 weken na de bevalling heb ik weer koorts (griepje).
    Mijn man is ook ziek, dus wie gaat er nu voor mijn menneke zorgen? Mijn moeder woont 500 km verderop in Nederland.
    Zit al de halve ochtend te huilen van ellende.
    Kortom, ik vond mijn kraamtijd flink tegenvallen met al die kleine kwalen op een hoop.

Hmpf, ik moet maar een hoop paracetamol nemen en even gaan slapen nu de kleine ook slaapt...

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Slik je extra vitamines? Etos verkoopt speciale vitamines voor bas bevallen vrouwen... zijn van eigen merk ;)

want hoe dan ook de bevalling is een slag op je weerstand

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ben nu alweer ziek. Ik word er een beetje geschift van.
    In Duitsland heb ik helaas geen Etos maar ik zal eens vragen of mijn ma wil kijken.

4. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Je weerstand is helemaal weg na een bevalling. Gezond eten en veel slapen doen je goed. Hopelijk krabbel je er weer bovenop en kun je echt gaan genieten.

Pim

5. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    owjah was meer te voorbarig met reageren sorry chebu :oops: moet ik opsturen? :p
    vergeet ze zelf trouwens ook in te nemen :p :oops:

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Noatje, dat is lief. Maar ik heb mijn moeder al opdracht gegeven om ze te gaan halen.
    Ik word het echt zo zat al die kwalen...

Deel Deze Pagina