He meiden, Graag hoor ik jullie ervaring met het overtijd zijn. Ik ben vandaag 13 dagen over tijd en ik heb zowel nog geen ongesteldheids symptomen maar ook nog geen positieve test in handen. Heb al wel zo'n drie weken regelmatig hoofdpijn. 1e week ook duizelig. Nu nog vaak steken in mijn liezen regelmatig gerommel onder in mijn buik, pijnlijk schaambeen. Ook lijken met tepels groter en met meer bultjes en af en toe steken en gevoelig. Als ik 's ochtends wakker word geen last van mijn rug en heupen maar naar het einde van de dag toe word dit erger en ook als ik meer doe word het ook erger. Ik heb morgen gelukkig een afspraak met de dokter en krijg dan als goed is een bloedtest. Ik weet dat ik moet afwachten maar ben heel erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen hierin.
10 dagen. Ik dacht dat mijn ei op dag 17 was en dat mijn lf 12 of 14 dagen was. Maar wat bleek. Het eitje kwam pas op dag 30. De dag die ik als NOD had bestempeld dus. En mijn LF bleek maar 10 dagen te zijn. Ik was er zo van overtuigd en FF dacht ook een tijd dat mijn ei toen was, dus ja. Ik had nogal een tunnelvisie. Ik had daarvoor ook altijd 30 dagen en ineens een langere cyclus. En ook geen korte meer gehad. Ik had toen 40 dagen, daarna 35 en zit nu alweer op 24 geloof ik en mijn ei is nog niet geweest. Heel irritant. Ik hoop voor je dat je nog wacht op een positieve zwangerschapstest. Maar wat ik geleerd heb. Als je niet zeker bent van je ei, doorklussen!
vorige cyclus ineens 3 dagen overtijd (2 negatieve testen dus geloofde er al niet echt meer in), toen ongi. zoals je aan mn banner/handtekening ziet was dat echt heel vreemd voor mij, al had ik al wel het idee dat mn eisprong later was (aan cervixslijm en borsten te merken voor mij). ik denk dat ik afgelopen cyclus weer een late eisprong heb gehad, maar zeker weten doe ik het niet. ik hield in ieder geval de cyclus van 29 dagen aan en met 32 dagen (17 dpo dus) een knalpositieve test in handen. hopelijk jij snel ook!