Heb ik weer, ik vind een liedje heel mooi, en geen idee wie de zanger is, of hoe het heet. Het is zeker niet die met miss montreal. Toen mijn dochter geboren werd, (21-12-2012) zong mijn man een liedje voor haar. Dat is vanaf nu dan ook 'Harley's song'. We weten alleen het refrein, en dat gaat op een heel lief en zacht ritme. Oehoe oehoe oehoeoeoe oehoe, Oehoe oehoe oehoeoeoe Ik heb de hitlijsten van die periode nagekeken, maar het klinkt nergens zo. Knappe meid die deze vindt.
Heb je naast oehoe oehoe ook nog andere tekst? Ik dacht eerst aan Ho Hey van de Lumineers maar dat is hem denk ik niet.
Zit hier te stikken van de lach, maar nee, is geen oerend hard. Hahaha. ook geen miss montreal. alhoewel ik dat liedje ook heel leuk vind. Heb hier youtube paraat en heb net naar de lumineers geluisterd, maar nee... De tekst ben ik vergeten, en het oehoe gedeeltje vind ik als een wiegeliedje klinken, wat het zeer waarschijnlijk niet is. Oh wat erg! Sorry dames.
het is dus niet echt een kinderliedje? jammer dat je hier wel fotoś kan plaatsen, maar geen geluidsfragmenten, dan hadden we het oehoe gedeelte even kunnen horen van je.
Is het een man of een vrouw die het zingt? En is het engelstalig of nederlands? Uptempo of juist langzaam?
Download eens het appje "soundhound" op je mobiel. Die herkent stukjes gezongen tekst. Neuriën kan ook. Misschien werkt het!
Ik denk aan Over the rainbow Somewhere over the rainbow Way up high, There's a land that I heard of Once in a lullaby. Somewhere over the rainbow Skies are blue, And the dreams that you dare to dream Really do come true. Someday I'll wish upon a star And wake up where the clouds are far Behind me. Where troubles melt like lemon drops Away above the chimney tops That's where you'll find me. Somewhere over the rainbow Bluebirds fly. Birds fly over the rainbow. Why then, oh why can't I? If happy little bluebirds fly Beyond the rainbow Why, oh why can't I?
Oooooh, wat ben ik een lastig portret, het spijt me. Het is geen kinderliedje, ook niet over the rainbow Het 'oehoe gedeelte is wel net zo lief!) , volgens mij is het een man die het zingt, slow tempo, Engelstalig, Sarah Bettons is het niet (Wel een schitterend nummer, overigens), en ik heb een crappy mobiel uit het jaar krentebol die nog nooit van van een app gehoord heeft, laat staan dat ie het download.:x *krijgt een ingeving: Volgens mij is ie vorig jaar eens keer bij De Wereld Draait Door geweest.*
That narrows it down a bit... Ik luister nu naar Ben Howard - Only Love maar hoor geen oe.. Weet je man het ook niet meer?