Pas geleden heb ik een wii en wii fit aangeschaft, dat doe ik nog steeds erg fanatiek! Toch wil ik er een ander spel bij halen om wat meer en actiever te trainen... Nu zat ik te denken aan your shape maar ik kan weinig ervaringen vinden op internet... Mijn vraag is daarom: wie heeft dit spel? bevalt het? en kan je b.v steeds andere trainingen doen of is het steeds weer hetzelfde? Graag hoor ik ervaringen Oh andere wii fitness spellen die jullie me aan kunnen raden zijn ook welkom
Ik heb het spel youre shape , en het bevalt prima als workout je kunt verschillende trainingen volgen en je probleem gebieden aanpakken .. ook houd ze je goed in de gaten even niet meedoen en ze begint gelijk te zeiken ( de coach dan )
Ik heb hem en ga nu mijn 3de week er mee in. Ben nu 2.2 kg afgevallen ( in combi met niet meer snoepen ) Ben er zelf erg tevreden over. Je doet eerst een fisieke test, om te kijken hoe het met je conditie gaat. deze krijg je om ongeveer 10 trainingen. Je kan zelf bepalen hoe vaak je het doet. ik probeer het iedere avond een half uur. Je hebt dan een training. Je kan kiezen wat je wil doen. bv buik, billen,benen, armen, borst ect. En of je kracht, spieren of verbranden wil. Je kan ook aangeven of je bv met gewichtjes of met steps wilt trainen, daar wordt de training dan op aangepast. Bij iedere training zie je ook hoeveel calorieën je verbrand. vandaag heb ik bv in een half uur 525 calorieën verbrand Als je bv een half uur buiten hebt gewandeld, gefietst ect. kan je dit ook invoeren als training. Je hebt er ook functies als ontspainningsoefeningen, Yoga ect op zitten YouTube - Your Shape - Demo Video
Heb je wii fit plus al? Is een soort uitbreiding van wii fit, maar dan met meer dingen die je kan doen!
Ja ik heb de wii fit plus.... maar dat is meer "spel" dan echt trainen voor mijn gevoel... Wel leuk overigens en ik doe dat ook iedere dag maar wil iets meer zeg maar...
ben ook wel benieuwd naar de wii your shape! Als je hem gekocht en geprobeerd hebt laat je weten wat je ervan vind?
is dat een uitbreiding op de wii fit? dus heb je het board nodig? wij hebben alleen de wii fit vind het steppen wel leuk, maar is niet veel keus in en de rest is idd meer spel dus ben ook wel opzoek naar iets waar je echt mee kunt trainen
Het lijkt mij heel erg leuk, maar een nadeel vind ik dat de camera op de tv op zo'n 2,5-3 meter recht voor je lichaam moet staan. Zoveel ruimte heb ik gewoon niet hier in huis...tenzij ik de hele boel verbouw. Maar goed ik ken mezelf...dat doe ik gewoon niet elke avond.
er is pas ook een topic over de wii fit geweest. als je even zoekt vind j het misschien nog wel. wellicht staat daar ook nog wat tussen.
Even een tip. Bij bol.com is hij 10 euro ! goedkoper als bij bv de bart smit bol.com | Your Shape + 2D Camera, Ubisoft | Games
Oh jammer dat ik dat nu pas lees Heb hem inmiddels gekocht bij de Eplaza Heb ook al 30 minuten getraind en man man man wat ga je daar van zweten had in 30 minuten volgens dat ding 360 kcl verbrand... Tja eigenlijk is het gewoon hetzelfde als in de sportschool (althans die oefeningen deed ik ook in de groepslessen) alleen dan voor je t.v thuis Ik vond het wel fijn zo trainen en ik wil nu iedere dag proberen minimaal 15 maar liever 30 of meer minuten te trainen! Met een beetje doorzettingsvermogen moet dat vast gaan lukken!
ben benieuwd of het wat is. Vraag hem anders voor de mama-dag van me kinderen met een mooie tekening of knutsel werkje ben benieuwd laat je het weten?
Ik niet hoor , ik sta er misschien net 1.5 tot 2 meter vanaf en hij registreerd alles hoor en de camera krijg je automatisch bij het spel , heb hem ook bij bol.com besteld en was zo in huis ..
Nou ik heb niet veel ruimte ik denk hooguit 1,5 - 2 meter.... je moet alleen wel zorgen dat je met je lichaam er helemaal op te zien bent dan gaat het in principe goed anders krijg je waarschijnlijk steeds: denk aan je armen of denk aan je benen
Ik doe het nog steeds fanatiek Gisteren 3 x een kwartier (mijn streven is om minimaal 1 kwartier per dag = 1 training te doen) vandaag maar een kwartiertje omdat ik weinig tijd had.... Maar vind het wel leuk om te doen! Wel veel van hetzelfde maar als je iedere keer een ander deel van je lichaam wilt trainen dan wisselt het wel....