Hi, ik ben, door vele gebroken nachten en verminderde weerstand, niet echt fit de laatste tijd. Nu neem ik echineaforce daarvoor en dat lijkt wel ietsje te helpen. Eigenlijk wil ik ook vitamines gaan slikken en nu zag ik dat ik in de kast nog 1,5 pakje Compleet Mama heb liggen. Kan ik deze, dus 6 maanden na de bevalling zeg maar, nog gewoon nemen? In principe zijn het gewoon extra vitamines en dan misschien foliumzuur erbij maar dat is toch verder niet schadelijk? Hoor graag!
Als ze niet over datum zijn kan je ze gerust gebruiken. Foliumzuur is naar mijn idee niet schadelijk. Ik heb even voor je gezocht en onderstaande voor je gevonden. Niet dat ik zeg dat je bloedarmoede hebt, maar het kan wel mdat je zo moe bent. Bloedarmoede na de bevalling </H3>
Kan je gewoon slikken.... foliumzuur zit trouwens ook gewoon in brood enzo.. alleen niet de hoge dosering die zwangeren nodig hebbenn.....
Kan prima, ik slik al meer dan twee jaar nonstop foliumzuur en ik denk wel meer vrouwen, is niet ongezond.