uitjes met baby

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Janneke00, Jul 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,870
    2
    38
    Brabant
    Welke uitjes hebben jullie allemaal met jullie baby?

2. mroos

mroos Niet meer actief

Zwemmen en wandelen:).

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

met een kind van 10 mnd kun je al best veel doen en ze vinden veel leuk. Hier waren dingen met dieren favoriet:dierentuin, kinderboerderij.
    Efteling ook gedaan met zoon van 9 mnd, hij vond het prachtig (zou niet voor hem speciaal gegaan zijn, maar hij is nr2). Verder zwemmen, binnenspeeltuin. Dingen bezoeken en lekker in de wagen, ergens wat eten (vond zoon alleen nooit zo leuk, dochter wel).

4. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    Wij gaan overal naar toe behalve een attractie park.
    Dolfinarium en zwemmen zijn favoriet maar ook andere dierentuinen en wandelen vind ze geweldig. Maar ook een dagje shoppen met mama in de stad vind ze leuk zolang het maar samen is vind ze het al geweldig.

5. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sealife in scheveningen was toch wel zwaar favoriet, toen was ze 10 maanden, ze heeft haar ogen uitgekeken. En het is nog steeds een vissenfan ;)

6. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,424
    448
    83
    Limburg
    Hier gisteren nog bij een binnenspeeltuin geweest en ons meisje van bijna 11 maanden was ook mee. Ze heeft zich heerlijk vermaakt, met name in de kleuterhoek. Ballenbak, schommel en nog wat losse speeldingen. Ook nog met hele grote blokken gespeeld.

7. angel229

angel229 Niet meer actief

Hier zijn we al behoorlijk vaak op stap geweest! Onze dochter vind het geweldig! Zwemmen, dierentuin, kinderboerderij, disneyland.
    Vooral het laatste vond ze heel mooi! Daar heeft ze zo genoten, is ook in redelijk wat attracties meegeweest. S. Vind het heel leuk als ze veel kan zien, is graag buiten en muziek en lichtjes is het einde.

8. Otte

Otte Lid

Oct 10, 2005
    78
    0
    0
    Bij ons hebben ze in de bieb een afgezet stuk voor kinderen, daar staan hele lage banken in een rondje zodat er gekropen kan worden... mijn baby vind het vooral leuk als er ook andere kinderen zijn...

9. rus05

rus05 Bekend lid

Mar 31, 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Leuk onderwerp: ik lees even mee!

Mijn dochter is net 6 maanden en wij doen nog niet echt aan uitjes, tenminste, geen uitjes als kinderboerderij of zo. Tot voor kort had ik ook niet het idee dat ze daar iets leuk aan zou vinden, ze was al druk genoeg met het ontdekken van haar handen en zo :)

De laatste paar weken verandert ze ineens ontzettend snel, heel veel interesse in de omgeving nu. Dus binnenkort gaan we zeker dat soort uitjes doen, kinderboerderij en dierentuin zijn goede tips!

Ze komt trouwens wel veel buiten, ik maak veel wandelingen met haar, in de stad, in het park; en als ik met vriendinnen afspreek, is ze er meestal bij. Net nog bij een vriendin in de tuin gezeten, ze keek haar ogen uit, zo schattig :)

10. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Wandelen, fietsen (als ze al goed zelf en stevig kan zitten), zwemmen, kinderboerderij, naar het speeltuintje waar een grote schommel staat waar ze ook in kan liggen en zelfs naar de stad, hoe drukker hoe mooier, ze kijkt haar ogen uit dan :)

11. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

Nov 13, 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zwembad doet het hier altijd goed. Vindt ze fantastisch! Verder spelen met andere kindjes, de kinderboerderij, eendjes voeren.

12. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Onze vent gaat overal mee heen! Zo vind hij een tripje naar de Intratuin al leuk! Diertjes kijken, broodje eten, mensen kijken ect.
    Vanaf 11 maanden ging hij ook mee voorop de fiets en dat is helemaal feest.
    Ook zwemmen wij 1x in de week met een groep kids van zijn leeftijd!

13. typje

typje Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    2,683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Uitjes:
    - Wandelen
    - Fietsen
    - Kinderboerderij bezoeken
    - Dierentuin geweest ( prachtig vond hij het )
    - Zwemmen
    - Winkelen
    - En op vakantie natuurlijk

14. Lori

Lori Bekend lid

Dec 1, 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wandelen
    Zwemmen
    Winkelen
    Weekendjes weg
    Kinderboerderij
    Bezoekjes, etc.

Maar vooral het fietsen, dat vindt hij echt geweldig voorop! (En mama ook! :))

15. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

Apr 12, 2011
    1,099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan ook naar een kinderboerderij, zwemmen, fietsen en bij mensen op visite. Een attractiepark of dierentuin zijn wij nog nooit geweest met onze kleine.
    Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik dat moet doen, aangezien hij niet in de buggy wil/kan slapen...

16. misa

misa Niet meer actief

Op die leeftijd gingen wij ook zwemmen, fietsen, wandelen, naar de kinderboerderij en gewoon bij mensen en leeftijdsgenootjes op bezoek..!

Share This Page