Ik ben op zoek naar kinderspeelgoed maar weet niet hoe het heet en kan het nergens vinden. Lijkt een beetje op ministeck maar dan voor kleinere kindjes. Vaak met van die pinnetjes met champignonvormig bolletje die je in gaatjes steekt. Iemand enig idee wat ik bedoel en hoe het heet? Thanks alvast
Heel erg bedankt allemaal! Dat was inderdaad waar ik naar zocht! Overal staat alleen bij vanaf 3 jaar, mijn dochter is bijna 2,5 en ik zou haar alleen onder toezicht hiermee laten spelen ivm de kleine kraaltjes maar zie overal verschillende maten bij staan van hoe groot de pins zijn. Zo zijn deze 10 mm http://www.internet-toys.com/producten/toys/ministeck_pins_100_x_10mm_14676.jpg en hier staat bij 10,15 en 20 mm terwijl ik deze veel kleiner vind lijken.Bart Smit - Ministeck koffer met 150 pins en 16 ornamenten Maar vind die laatste wel het leukste omdat er ook hartjes, sterretjes etc. bij zitten. Zou dit voor kindje van bijna 2,5 al leuk zijn? Ze heeft er bij buren laatst mee gespeeld maar geen idee wat voor maat dit was oid.
Deze zijn nog groter, want het is geschikt vanaf 2 jaar: bol.com | Quercetti Fantacolor Junior Maxi | Speelgoed