Blond ook een kenmerk? Haha Ik ga nu proberen te slapen en hoop dat ik een nachtje doorslaap. Mijn kleine kan het dus hoop dat het mij ook lukt Morgen ochtend maar een stukje omtbijtkoek of een beschuitje nemen want ik heb wel honger maar ben zo bang en zeker omdat het ook te laat is om te eten, dan heeft het geen tijd te verteren Op hoop van zegen good night
Sterkte. Ik had minder geluk, ik kreeg een arts in opleiding die misgokte, gevolg, 5 veel te grote gaten waar de scopes ingingen, zit nu met 5 lelijke littekens omdat hij enkel de buikwant had gehecht, (dus niet mijn huid) en de draadjes uitstaken zodat mijn opperhuid niet dicht kon, ging ontsteken en ik littekenvorming kreeg, daar waar je kleine kuiltjes moet krijgen (das t enige wat je normaal overhoud) heb ik lelijk dikke 'dijk' in mijn navel. Hij excusreede zich na afloop, sorry, ik dacht dat ik vlak onder je borstbeen.naar binnen moest, maar ik zat mis, 10 lager heeft hij t opnieuw geprobeerd. Zo ook op de plek van blindedarm,ook 2 pogingen....toch jammer...
Zo dat is slecht! En 'sorry' ja daar koop je niks mee. Heb zo ook eens iets gehad met een arts in opleiding, stuurde me voor iets naar huis om te rusten, 3 dagen later kreeg ik een bericht dat ik met spoed naar het ziekenhuis moest komen! Ik weet wel dat ze ook moeten leren, maar dan denk ik is daar dan verder niemand bij ?
Ik heb gelukkig een goeie nacht gehad. Ik sterf van de honger, heb alleen gister ochtend een half broodje gegeten die er weer uitkwam. Klinkt stom maar ik durf echt niette eten