Operatie hypospadie achter de rug!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Alexandra1988, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

14 nov 2009
    187
    0
    0
    Afgelopen donderdag is mijn zoontje geopereerd aan zijn hypospadie.
    (uitgang van de plasbuis zit dan op de verkeerd plek)
    De operatie is gelukkig goed verlopen, maar wat is dat moeilijk zeg om je kleintje achter te laten op zo'n grote operatiekamer zeg!
    Vanaf het moment dat we de kinderafdeling afliepen, gingen mijn tranen al de vrije loop, bah!
    Hij kreeg vtv nog premedicatie wat hem al iets slaperig moest maken (hij leek wel stoned zo keek hij uit zijn oogjes). Maar op de o.k. wist hij zich toch nog wel even te verzetten tegen het kapje van de narcose (ijzersterke wil, ondanks die premedicatie!).
    Na ongeveer 2 uren (leek veel langer) werden we gehaald dat we naar hem toe mochten gaan op de uitslaapkamer.

We zijn nog 2 dagen moeten blijven en toen ze zagen dat we de verzorging zelf goed konden doen, mochten we lekker naar huis.
    Wel slaapt hij 's nachts erg slecht en wordt geregeld wakker!
    Afgelopen nacht hebben we hem zelfs met matras en al tussen ons ingelegd maar dit mocht niet baten haha!
    Hij ligt in een Snoozzz, omdat hij absoluut niet op zijn buikje mag liggen ivm het verband, maar toch lukt het hem vaker om nog op zijn buikje te draaien en moeten we hem helaas, hoe pijn het me ook doet, met speciale polsbandjes vastbinden aan de spijltjes.
    Morgen moeten we terug naar de uroloog en dat mag het verband eraf en de catheter eruit, dus zal dit hopelijk niet meer nodig zijn! Vind het zo enorm zielig, maar het is voor zijn eigen bestwil!
    Ik ben benieuwd hoe het er morgen uitziet!
    Verder doet hij het gelukkig super goed en babbelt er flink op los :D

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    och, arm jochie..
    En arme ouders ;)

Mijn neefje heeft ook zo'n operatie gehad, maar die had een redelijk milde vorm. Geen catheter nodig gehad. Daar was de ergste pijn na 3-4 dagen wel weg.

Hopelijk knapt het bij jullie ook snel op!!

Deel Deze Pagina