Operatie hypospadie, wie ervaring mee?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lelie84, 16 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie84

Lelie84 Actief lid

28 okt 2012
    310
    9
    18
    Vrouw
    Werk in de kinderopvang
    Lingewaard
    Hij is nu een uur onder narcose. Rond 10.00u zal het ongeveer klaar zijn.

2. WitteN

WitteN Niet meer actief

Spannend! Sterkte! Hopelijk gaat alles goed en kun je hem straks weer lekker knuffelen!

3. Lelie84

Lelie84 Actief lid

28 okt 2012
    310
    9
    18
    Vrouw
    Werk in de kinderopvang
    Lingewaard
    Operatie is helemaal goed gegaan! Zijn voorhuid is behouden, en hij heeft ook geen verband o.i.d. Er zit alleen een doorzichtige plakker over zijn piemeltje heen om de splinter erin te houden en piemeltje iets omhoog. En dan 2 luiers om. Hij had ontzettend honger en dorst en is niet misselijk geweest. Ik ben blij dat dit erop zit, nu ligt hij ff lekker te slapen. Hopelijk morgen al naar huis.

4. Lelie84

Lelie84 Actief lid

28 okt 2012
    310
    9
    18
    Vrouw
    Werk in de kinderopvang
    Lingewaard
    Gister is de splint verwijderd. Dit was voor onze zoon erg pijnlijk, want hij zat vast aan hechtingen die is verder in zijn piemeltje zaten. Daarna plaste hij van schrik van zich af, wat erg fijn was. Want we moesten eigenlijk in het ziekenhuis blijven totdat hij uit zichzelf geplast had, want dat zou branden....maar we konden dus meteen weer terug naar huis.
    Al met al is het me best wel meegevallen! Ik had verwacht dat het allemaal veel bloederiger en pijnlijk zou zijn voor mijn zoon.
    Het luiers verschonen was wel even die 3 dagen afzien, want hij raakte al in paniek als ik er nog niet aanzat, maar hij wist dat het gevoelig was.
    En 's nachts durft hij na een paar uur slapen niet meer alleen in bed. Alleen tussen ons in wordt hij rustig. Zal ook wel weer beter worden denk ik....

Deel Deze Pagina