operatie in de planning. wat nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Annemie, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Vandaag helaas te horen gekregen dat ik niet onder een operatie uit kom. Er zitten zenuwen bekneld in mijn voet in dit moet verholpen worden. Ik heb hier erg last van.
    Verwachtte datum van de operatie? Februari!

Nu zijn wij bezig voor een tweede kindje. Wat zouden jullie doen? Doorgaan met het risico dat je zwanger de operatie in gaat? ( als dat al mag) Of wachten tot alles achter de rug is? We hebben lang op dit moment moeten wachten omdat mijn vriend ook een zware operatie heeft gehad begin dit jaar. Onze wens voor een tweede kindje is groot. ..

Annemie...

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik zou het denk ik even navragen of de operatie wel kan doorgaan als je dan net zwanger zou zijn. Ik ben zelf geopereerd tijdens mijn zwangerschap, onverwacht dat wel en ook pas tegen het eind van de zwangerschap. Ik heb een andere soort narcose gekregen. Succes met beslissen! Is lastig om te wachten als de wens zo groot is! En sterkte met de operatie alvast.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je zwanger bent, mag je over het algemeen niet onder narcose. Alleen als het noodzakelijk is. Ik ben dus bang dat je operatie niet door kan gaan, mocht je zwanger zijn. Ik denk dat je voor jezelf de keus moet maken of je het zwanger worden drie maanden op een laag pitje zet of dat je ermee doorgaat en dan de operatie eventueel wilt verschuiven. Succes!

Deel Deze Pagina