Hallo, een vriendin van mij is gisteren uitgeweest en heeft een gram coke gesnoven. Ze geeft borstvoeding, en heeft de slechte melk vandaag afgekolfd en weggesmeten. Nu is de vraag, hoelang zit coke in moedermelk? Wanneer kan ze terug borstvoeding geven? Begrijp me niet verkeerd, ik keur dit zeker niet goed, maar ik begrijp wel na maanden zwanger te zijn en je te gedragen dat je nog even eens je gedachten wil verzetten, maar dan niet als je borstvoeding geeft.
Misschien kan haar huisarts hier beter antwoord op geven. Overigens kan ik echt geen begrip opbrengen voor cocaine-gebruik wanneer je borstvoeding geeft, ook niet na enkele maanden zwangerschap. Misschien kan ze idd beter over of kunstvoeding, dan nog vind ik het walgelijk dat ze cocaine gebruikt, maar dan komt haar kindje er in ieder geval zeker weten niet fysiek mee in contact.
Inderdaad, het is zeker niet goed te keuren, maar ik denk wel dat ze er spijt van heeft, ze heeft toch zitten Wenen daarjuist aan de telefoon...
En jou vriendin is toevallig net als jij ook onlangs bevallen... Weet je zeker dat het niet over jezelf gaat?
wat ik gehoord heb is dat je een paar dagen moet rekenen voordat coke uit je eigen systeem is...en de bv dus ook..zou zeker een week geen bv geven. Over het feit dat het gewoon not done is om te gebruiken als je bv geeft...zeg ik ff niets denk dat iedereen daar hetzelfde over denkt.
k zou zeker 1 a 2 weken geen borstvoeding geven, misschien zelfs helemaal geen bv meer. En PLEASE laat dr van die zoot afblijven.. dr van af komen is een heel proces!
Cocaïne Als je af en toe cocaïne gebruikt, dan is dit 1 à 3 dagen na gebruik nog aantoonbaar. Bij intensief gebruik kan dit oplopen tot 8 dagen. Oftewel... 3 dagen lang NIET voeden! Dat betekent dus toch OF de vriezer aanspreken of kunstvoeding gebruiken. Ongelofelijk domme zet dit zeg..
toch nog even een extra opmerking bij mijn vorige opmerking.. ik zie dat er nu adviezen volgen.. echter zou ik dit echt aan een arts vragen, ik zou er niet vanuit gaan dat het je lijf uit is. en wellicht inderdaad sowieso stoppen met borstvoeding..
Cocaïne en borstvoeding Cocaïne komt via de borstvoeding in het lichaam van het kind terecht. Het kind kan hierdoor ademhalingsproblemen krijgen. Het kind kan erg ziek worden, kan gaan braken en krijgt vaak diarree. De stemming van het kind kan erg vlak zijn. Ook kunnen neurologische verschijnselen voorkomen zoals 'trekkingen' (convulsies). Het wordt dan ook sterk afgeraden om tijdens de periode van borstvoeding cocaïne te gebruiken.
HAAR kindje is 4 maanden, en ik drink en rook zelfs niet, ik ga dan ook zeker geen coke gebruiken. Dus NEEN, dit gaat niet over mijn eigen!