Dames, Bij mij is bij de 1e echo (toen ik 10 weken was) een hele grote cyste ontdekt. Deze is 16x10x8 cm (ja echt centimeter!). Afgelopen week te horen gekregen dat de cyste operatief verwijderd moet worden. Dit gaat gebeuren als ik 16 weken ben. Dus over 1.5 week. De operatie wordt onder algehele narcose uitgevoerd en duurt zo'n 1.5 uur. Ook krijg ik een verschrikkelijk litteken vanaf mijn schaambeen naar boven in ieder geval langs mijn navel en ze weten nog niet tot hoe hoog door. Wie heeft er ook een operatie meegemaakt tijdens de zwangerschap????
Ik, bij 7 wkn zs. Spoedoperatie ivm gedraaide eierstok door een cyste tussen baarmoeder en eierstok. Morfine gehad en vervolgens algehele narcose. Is goed verlopen. Succes!
Hey!! Hoe gaat het nu? Operatie al gehad? Ik ben ook geopereerd aan een cyste maar toen was ik niet zwanger. Toen ging het via een kijkoperatie. Zoals ik uit je verhaal begrijp gaan ze je echt open snijden? Ik heb momenteel ook een cyste en voel hem groeien ook ben ik nu bijna 6 weken zwanger. Vorige week bij de echo had ik al gezegd dat ik een cyste voelde en toen ze keken zagen ze zo niets. Maar na beter kijken zagen ze misschien een cyste die gevuld was(was heel donker en niet goed te zien op echo). Hij is niet eens opgemeten ofzo. Laatste dagen doet het steeds meer pijn aan me rechterkant. Ik denk dat ik toch maar eerder ga bellen of ik iets eerder kan komen dan 12 mei ivm de pijn. Ben benieuwd hoe het nou met jou gaat? Xxx
Ik ben ook geopereerd met 12 weken zwangerschap. Ook algehele narcose. Vreselijke tijd was het. Veel medicatie en rontgen gehad. Operatie na ongeval, geen cyste. Maar.....prachtig gezond kind gekregen.
Bedankt voor jullie reacties! Operatie is inmiddels achter de rug. Het was een heftige tijd. Operatie is goed gegaan. Naast de cyste die ruim 20 cm bleek te zijn, is er ook een eierstok en eileider weggehaald. Helaas ging er iets mis met de pijnbestrijding na de operatie waardoor ik heel veel pijn heb gehad. Uiteindelijk aan de morfine gezeten. Van het litteken baal ik echt enorm. Ze hebben het mooi gedaan hoor, maar het is een hele jaap vanaf m'n schaambeen tot voorbij mijn navel. Heb van woensdag tot en met zondag in het ziekenhuis gelegen. Nu weer lekker thuis. Ik kan in ieder geval wel zelfstandig m'n bedje uit komen!