Operatie kind

Discussie in 'Corona forum' gestart door marievs, 2 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beukenhaag

    Beukenhaag Fanatiek lid

    17 mei 2020
    1.433
    1.607
    113
    Waarom zou je ze niet thuis houden. Of ze moet zelf perse naar school willen. Als jullie het kunnen oplossen om haar een week voor de operatie niet naar school te laten gaan, dan zou ik dat zeker doen. De bubbel en daardoor de kans op besmetting zo klein mogelijk houden. De operatie klinkt belangrijk. Succes!
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  2. marievs

    marievs Fanatiek lid

    16 sep 2013
    2.051
    271
    83
    Ja vind ik ook hoor. Goed dat ze zo streng zijn.
    Int beatrix doen ze ook alleen maar de noodzakelijke ingrepen en ze plannen kort van te voren, zodat ze ook als het toelaat mensen op de wachtlijst kunnen helpen. De arts vond dit echt wel een spoed geval, omdat het te snel groeit.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  3. marievs

    marievs Fanatiek lid

    16 sep 2013
    2.051
    271
    83
    Ik werk thuis en werk maar halve dagen door mn zwangerschap. Thuishouden is geen enkel probleem.
    Ze wil zelf wel graag naar school, maar ze ziet de noodzaak gelukkig ook. Ze wil nog liever verlost zijn van de bult. Ik ga schoolwerk vragen aan de juf en hou der lekker thuis.

    Dank je wel.
     
    Beukenhaag en autumn86 vinden dit leuk.
  4. chrystel73

    chrystel73 VIP lid

    9 jan 2009
    6.187
    2.392
    113
    Is het een hemangioom?
     
  5. marievs

    marievs Fanatiek lid

    16 sep 2013
    2.051
    271
    83
    Klopt, en dan de granuloma telangiectaticum variant. Begon met een mini bultje in jan tot nu een bult van zo'n 2cm diameter.
     
  6. chrystel73

    chrystel73 VIP lid

    9 jan 2009
    6.187
    2.392
    113
    Is flink gegroeid . Kan me voorstellen dat je dat dat niet wil uitstellen.


    Onze jongste heeft 3 hemangiomen gehad na haar geboorte in haar gezicht.
    Dankzij propranolol in toen de groei geremd worden. Vandaar moest ik er aan de ken toen je over een bloedvatkluwe schreef.
     
  7. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Hier zaten we een paar maanden geleden in hetzelfde schuitje. Ik heb mijn zoon thuis gehouden. Hij zat naast een kind wat alles onder snotterde, niesde en constant in zijn neus zat etc. De groeten dat we de operatie moesten verzetten, omdat hij werd aangestoken.
     
  8. marievs

    marievs Fanatiek lid

    16 sep 2013
    2.051
    271
    83
    Operatie is doorgegaan en ging gelukkig goed. Dochter heeft alleen de dag zelf last gehad van moeheid en alleen gister nog maar pijnstilling op. Ze is zo blij dat der bult eindelijk weg is.

    Ik ben echt zo moe. Wat een stress en spanning zeg. Ik ben nu aant bijkomen en mijn aandacht weer aan baby 3 aant geven.

    Maar we zijn erg dankbaar dat alles goed is gegaan en door kon gaan. Blijft toch spannend in deze tijd.
     
    Ysabella, Felice, smax en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.278
    11.974
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat het achter de rug is en dat het goed gegaan is.
    Ik snap je stress en spanning heel goed.

    Nu eerst lekker bijkomen!
     

Deel Deze Pagina