Meisje (2) overreden, 18 passanten doen niets - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland] Ongelofelijk. Dat arme kind!!!! :x
Ik wilde het net plaatsen,mik wist gewoon niet wat ik las Ik heb hier echt gewoon geen woorde voor. Dit is gewoon onverstelbaar, ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen. Wat een zieke mensen zeg:x
vreselijk! Op de website van het AD staat zelfs het filmpje online. Niet te begrijpen dat mensen kijken en weer door lopen en die 2 busjes... onvoorstelbaar. Eikels grrr
Ik las vannacht toen ik dit bericht las ergens dat in China, als je een slachtoffer helpt, je dan als eerste verdachte wordt aangewezen die het slachtoffer iets aangedaan heeft. Zeg k t zo goed Verder vind ik het echt een vreselijk bericht, maar zal dus veel vaker voorkomen als niemand verkeersslachtoffers helpt daar
Oh nee! Ik kan hier echt wel om janken. WAT ERG! En dan is dat arme meisje nog overleden ook nog.. Ze was iets ouder dan mijn dochtertje, en dan te bedenken dat mijn dochtertje het zou zijn geweest. Oh vreselijk!!!!!!!! Wat erg!!! De mensenrechten/handel ETC in China is echt om te janken. Vorige week een stuk in het nieuws, dat een man de doodstraf misschien wel staat te wachten. Omdat hij zijn vrouw ( voordat ze waren getrouwd ) zomaar had omhelst. Aangeklaagd door schoonmama. Dus ik geloof maar zo dat mensen worden aangeklaagt als ze dit meisje hielpen. Als het toch maar niet gaat omdat het een meisje is. Vreselijk.
Nou wat jij zegt Tamale over dat laten liggen juist omdat het een meisje is zou goed kunnen. Al weet ik niet of die mentaliteit nog steeds heerst in China hoor.
het is china he. daar ben je als je een slachtoffer helpt vaak schuldig aan het ongeval tot je onschuld bewezen is, dat ze een meisje redden is misschien zelfs al strafbaar daar (weet dat niet hoor). ook het feit dat het een meisje is en misschien wel bewust is overreden kan helpen aan het feit dat niemand helpt. (vraag me af waarom de moeder pas komt als er heel toevallig net hulp is??) misschien wilde ze het kindje wel dood om aan een grote schuld te ontkomen (die je krijgt als ze bijv opnieuw zwanger is?) zie ook wel is filmpjes van meisjes die pasgeboren in de goot worden gegooit en niemand die wat doet. lijkt wel of het daar gewoon is om een meisje als afval te behandelen.
China he! kinderen ( meisjes vooral) en dieren worden daar als vuil behandelt! vreselijk land bah! blijkt maar weer eens wat voor absurde cultuur ze hebben.
Ik heb een beschrijving van het filmpje gelezen en raad iedereen aan om het NIET te bekijken als je vannacht normaal wilt kunnen slapen.
Ik zag het gisteren en ben er nog steeds helemaal kapot van. Dit ga ik echt nooit maar dan ook nooit meer van mijn netvlies af krijgen. Als er een dier aangereden wordt, gaat het al door merg en been bij mij en ja ik kan nog alle dode honden en katten herinneren die ik langs de weg zag liggen maar dit is echt WAY TO FAR. Ongelooflijk dat dit kan. Kom op hey we hebben het hier over een wondertje, een mensje met een toekomst, een kind dat geliefd wordt .....of beter werd. Dat je in China voor iets onzinnigs als omhelzen de doodstraf kan krijgen slaat nergens op. Dan mogen ze al die 18 passanten hetzelfde lot geven wat mij betreft. Wil er niet over nadenken wat dat meisje gevoeld en gedacht heeft. ZO onschuldig, kwetsbaar en hulpeloos. GRUWELIJK!
Ochochoch!!! Heb hier geen woorden voor!! Wie doet nu zoiets??? Dat is toch onmenselijk!! Dat arme kind..vreselijk gewoon!!
Ik krijg hiergewoon een brok van in me keel. Heb net ook dat filmpje bekeken, maar jezus zeg, die auto's doen net alsof het kind 1 of andere drempel is waar ze overheen moeten. Ik word er werkelijk waar kotsmisselijk van als ik deze beelden zie. Zo'n kind zie je toch lopen! Dan nog maar niet te spreken over de passanten die voorbij komen en werkelijk waar geen ene moer doen. Dan vind ik die vrouw die voorbij komt lopen met dat kind nog het ergste! Die zou toch moeten snappen dat het hier om leven of dood ging. Die zou toch moeten snappen dat het een kind is waar andere mensen zielsveel van houden? Echt te ZIEK voor worden dit!
Wow... dat kan toch niet... Ik ga liever de gevangenis in dan dat ik zo´n meisje daar zwaargewond als oud vuil laat liggen. Ziekelingen. Ik wist niet dat China zo´n ziek triest belachelijk land is.