Ik ga ook kijken,ik heb van de ks van mijn zoontje heeeeel veel foto's (gelukkig) ondanks dat het spoed was maar wil het nu ook wel eens zo bekijken. Geloof wel dat het van een tweeling is.
Heeft zkh dat voor je gefilmd? Wat gaaf! Lijkt me heel waardevol om te hebben. Of ik hem meteen en vaker zou bekijken weet ik niet, maar het idee dat het kan.. ben wel beetje jaloers
Ik ga denk ik ook kijken, zelf 2 keer 'normaal' bevallen dus wel een beetje nieuwsgierig naar hoe een ks gaat. Heb begrepen van tvgids.nl dat het om een tweeling gaat.
Ik ga ook kijken, als ik t aankan haha... Zelf spoedsectio gehad waarbij een operatie-assistente heel veel foto's heeft gemaakt gelukkig.
Interessant!! Ga zeker kijken. Zelf heb ik een gedeelte via een scherm mee kunnen kijken, was ook super mooi!
Ik ga ook kijken. Ben opzich wel benieuwd hoe het gaat. Zelf ook spoed KS gehad maar natuurlijk niet met volle verstand. Ik ben ook wel bang dat er weer pijnlijke herinneringen naar boven zullen komen omdat ik het ook nog zie als 'falen'..... Heb het er nog behoorlijk moeilijk mee!
Deels mn man en deels het ok personeel heeft gefilmd. tegenwoordig schijnt dat bij ons in het ziekenhuis niet meer te mogen. dus we hebben geluk gehad. Mn man en ik hadden dit senario bizar genoeg van te voren besproken. Ik zei tegen hem mocht ik een ks met spoed moeten krijgen onder algehele narcose en wil ik dat je alles filmt. En zo is het ook gegaan. Mn man kwam de ok op, heeft de camara aan gezet en die heeft net zo lang gefilmd totdat de baterijen van de camara op waren. dat was 45 minuten later. Die film is voor mij ongeloofelijk waardevol. De kinderarts wilde deze ook graag hebben voor les doeleinden omdat een spoed ks met een reanimatie tot gevolg nog nooit gefilmd was vls haar.( mn zoontje kwam zonder hartslag ter wereld) Dus mn film word waarschijnlijk getoont in verschillende leslokalen. Ikzelf ben onherkenbaar, je ziet alleen een pluk haar van mij achter een doek vandaan steken. mn man is wel zichtbaar in beeld. Ik vond het iegenlijk een eer toen ze vroeg om dat filmpje. Ik zie het maar zo, studenten kunnen daarvan leren en zo word er van iets negatiefs toch iets positiefs gemaakt. laatst was onze pc gecrasht en ik was helemaal over mn toeren omdat ik bang was dat ik mn film kwijt was. foto's kwijt overleef ik nog wel maar die film... gelukkig had ik die nog op stick staan omdat ik die dus mee had genomen voord de kinderarts. laatst had ik daar ook foto's opgezet dus gelukkig is er niet zo veel verloren gegaan.
Ik ga het opnemen, ben er helaas niet Als we ons derde kindje mogen krijgen, krijg ik een natuurlijke keizersnee. Bij de vorige 2 ook keizersnedes gehad. 1x spoed en de andere niet. Heb het als heel waardevol ervaren dat ze zoveel foto's hebben gemaakt, heb je toch een beetje een idee wat er allemaal gebeurt is. @Degene die een ks moeten ondergaan: Ik denk dat het wel fijn is om te kijken. Aangezien je een hoop geduw en getrek voelt, maar geen flauw idee wat er gebeurt! Je voelt geen pijn, maar wel dat ze "iets" doen.
Ik twijfel of ik ga kijken, dus ik neem het op, zodat ik het kan kijken als ik er aan toe ben. Ik heb Bij beiden kinderen een keizersnede gehad. Bij mijn dochter een spoed en bij mijn zoon niet, maar bij beiden ging ik voor een natuurlijke bevalling. Vooral bij mijn dochter is het een heftige bevalling geweest, waar ik heel emotioneel over geweest ben. Toch merk ik dat ook de bevalling van mijn zoontje emoties opbrengt. Vandaar dat ik twijfel, want ik weet zeker dat ik het confronterend zal vinden.
Ik ga ook kijken. Omdat ik zelf een heel deel vergeten ben van de sectio, ben ik nu des te nieuwsgieriger hoe het er aan toe gaat. Ik heb van het eruit halen niets gevoeld, volgens mij, alleen met het hechten dacht ik dat er nog minstens drie kinderen in moesten zitten wat een gerommel voelde ik toen.. En ik vond het ook heel verschrikkelijk dat het ok personeel gezellig aan het babbelen was, over koetjes en kalfjes naar mijn mening en ik daar maar verscholen achter dat groene doekje lag. Weet niet of het waar is over het praten over koetjes en kalfjes ik heb behoorlijk gehallucineerd...
Ik ga proberen te kijken, normaal kan ik heel goed tegen bloed e.d maar misschien is het te confronterend. Ik heb een semi spoed gehad, helaas onder algehele narcose omdat ze de ruggenprik niet durfden te zetten door een scoliose. Door complicaties ( niet ks) heb ik ook van de eerste week erna niet veel meegekregen.