14-Pound Utah Baby May Be America's Biggest For 2013 En onderaan de pagina nog een slideshow met meer kampioentjes!
Kampioen wat? Ik vermoed toch dat dit veel babies van mama's met (zwangerschaps)diabetes zullen zijn... Ik maak zelf geen heel kleine kindjes (3800 bij 38+5, 4100 bij 39+2) maar tjonge... dit is wel heeeel groot zeg.
Nee geen zwangerschapsdiabetes (de moeder heeft een heel normaal postuur) maar de doktoren wijten het aan alle troep en hormonen die in ons eten wordt gestopt. Erg zorgwekkend.
Mijn opa uit 1928 was ook dik 10 pond.. Maar dat was echt zwangerschapssuiker van mijn overgrootmoeder Ik vind dit erg verontrustend...
Hier waren mijn oudste twee 7 pond en de derde bijna 10. Geen idee ook hoe dat kon, had ook geen suiker. Was ook niet heel veel aangekomen.
Ja...zou het inderdaad niet aan al die troep liggen die we tegenwoordig in de supermarkt kunnen( moeten) kopen...
Oh verschrikkelijk, moet er niet aan denken! Ze zijn juist zo leuk als ze inimini zijn en niet gelijk al van die reuzen. En gezond lijkt het mij idd ook niet......
Dit is inderdaad een flinke! Mijn kindjes waren ook flink (4095 met 36+3 en 5120 met 38+3) Ook ik had geen suiker maar bij beide een erg grote placenta + een hele dikke navelstreng. Ondanks dat ze zo "groot" waren waren het toch mijn kleine babytjes!
Man dan heb je gewoon nooit echt een baby! gelijk een peuter kan niet gezond zijn lijkt me maar goed..