Hoi herfstbokjes, Zoals sommige al weten is mijn vriend twee jaar geleden door het achterruit van een auto gegaan en heeft hij hierbij een best groot litteken opgelopen. Zn lip hing er af en vanaf zn mondhoek tot aan zn sleutelbeen lag open. Blij dat hij nog leeft want de slagader lag 2mm dieper dan de wond en ruim 2 liter bloed verloren, heel erg veel mazzel gehad. Zn lip is gereconstrueerd en het litteken is vrij dik en ongeveer 30.cm lang. Hij heeft al een correctie gehad maar vandaag de derde en laatste operatie. Ze gaan proberen het litteken nog mooier te krijgen en zijn lip nog beter te maken en de stukken glas nog uit zn lip en hals halen. Vind het echt vréselijk zeg, om hem in dat bed te zien en hem dan gedag te zeggen toen ie naar de OK gereden werd, moest bijna huilen en voel me echt k .u. t. Hopenlijk bellen ze zo dat hij klaar is en ik naar hem toe mag want zo in mn eentje in Beverwijk is niets zonder man Hij zag er niet tegen op en vind het geweldig dat hij de kans krijgt om nog 1 keer te mogen maar ik, pffff. Moest het even kwijt.
He gatsie wat naar meid. Kan me voorstellen dat je je er helemaal niet fijn bij voelt. Hoelang duurt/duurde de operatie? Hopelijk lukt alles en heb je snel je mannetje weer bij je! Knuffel en sterkte! Ook straks met het herstel van je vriend!
Sterkte met wachten meid en neem mee dat je vriend het wel fijn vind deze kans te krijgen. Virtuele knuffel, want wachten in het zkh is echt vervelend.
wow heftig verhaal zeg.. Ook bizar dat er nog steeds stukjes glas inzitten. Heel veel sterkte, ik hoop dat het een mooi eindresultaat wordt.
Sterkte. Zoiets is ook ruk. Hier ging hij gister naar de kaakchirurg, ik had er meer last van . Hou je taai, tis vast zo voorbij! Xx
Amai. Ik hoop voor hem dat de operatie het gewenste effect heeft. want het is toch niet simpel allemaal zo met littekens. Snap wel dat je u niet zo goed voelt, ge staat er ook machteloos tegen é. Het belangrijkste is dat hij zich er goed bij voelt, ik hoop dat je nu al terug bij hem bent, en dat hij snel terug naar huis mag. Maar moesten ze nu nog stukken uit zijn lip halen? waren die daar nog niet allemaal uit? Veel sterkte voor jullie allebei!