Hoop eigenlijk dat ik dit topic hier mag plaatsen? Wellicht zijn er mensen uit de omgeving Tilburg die me verder kunnen helpen.. Onze dochter wordt in juni 5 jaar en het wordt tijd dat ze op zwemles gaat. Maar ik zie zo ontzettend veel aanbieders, zoveel verschillende prijzen..Ik heb geen idee wat ik moet kiezen! Ik hoor verschillende geluiden van vriendinnen/buurvrouwen: de een vind kleine groepjes een must, de ander vind juist de frequentie van lessen het belangrijkst..En ik ben verdwaald Help!
Ik denk dat je eerst zelf na moet gaan watbje belangrijk vindt. Mijn dochter zit bij een gemeente bad. Groepen kunnen groot zijn, maar in het badje waar ze nu in zit zijn ze met maar 5 kindjes. Hoor ook goede verhalen over Aqua Marijn.
Helemaal nog geen ervaring mee. Maar de buren zitten bij de zwemvereniging in de Reeshof. Wel tevreden over. Familie in noord, Drieburcht. Ik hoor dat mensen niet zo tevreden zijn over de gemeente. Gewoon qua administratie enzo
Over aqua Marijn hoor je wel goede verhalen, maar voor mij was het een groot nadeel dat de tijden wisselen. Je begint bij badje 1 op de dag/tijd die goed uitkomt, maar als kindlief overgaat naar badje 2 moet je weer een andere tijd kiezen. Ook onhandige tijden rond het avondeten, voor ons niet te doen. Bij ons heeft oudste gezwommen bij Pelikaan, was ik heel tevreden over. Jongste zwom in Oisterwijk. Bij beide daar gekomen vanwege de spoedcursus die ze gaven, bij jongste was pelikaan er toen mee gestopt. Ik vond bij pelikaan ook fijn dat ze vanaf het begin elke zoveel weken met kleding aan zwommen. Bij het begin was het alleen een r shirt hoor, maar wel het rare gevoel. Oisterwijk was ook fijn, maar ik merkte wel dat hij niet vooruit ging op het volgsysteem als er weer eens een invaller was. Dat was niet fijn. Maar ook daar goed leren zwemmen.