dikke voeten

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Gerieke, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerieke

Gerieke Actief lid

6 mrt 2007
    156
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Genemuiden
    Kan het al zijn dat ik nu al last heb dat m'n lichaam vocht vast houd, dus dikke voeten?
    Ben vandaag 12 weken zwanger!
    Mn schoenen knellen gewoon! Vanmorgen gleed ik er nog met lopen uit!
    M'n enkels zijn ook dikker als normaal!
    Maar het lijkt me zooo vroeg dat ik dat nu al heb!

2. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik kan me niet meer herinneren wanneer het precies begon, maar volgens mij kan je last hebben van dikke voeten zolang je zwanger bent. Die van mij waren van die dikke olifantenklompen op een gegeven moment... en zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :( , als ik eraan terugdenk, ben ik niet jaloers op je...

Medelijden heb ik wel. Ik heb ze de hele zomer in een koel badje gehad, lekker in laten smeren 's avonds, slapen met de voetjes omhoog en ook overdag lekker veel omhoog als het mogelijk is.

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

idd veel je voeten omhoog, tis heel vervelend. Zeker met dit weer is het erg. Je kunt dan sneller vocht vasthouden en dus ook dikke voeten krijgen. Overleg t anders ook effe met je verlos, zeker omdat je pas 12 weken bent en de zomer er nog aankomt. Mss heeft zij een goeie tip voor je

Sterkte ermee

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb het ook hoor, zolang je je verder goed voelt en je bloeddruk mooi constant is, is er niks aan de hand. Wel errug vervelend. Dus de tips opvolgen die de andere dames al hebben geschreven enne, mijn "gouden" tip.. sochtends 2 en savonds 1 kopje Brandnetelthee van Zonnatura! Dit werkt bij mij echt super!

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Inderdaad, brandnetelthee, die gebruik ik ook nu het zo warm is!

6. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    2 weken geleden toen het heel warm werd kreeg ik ook dikke enkels & handen. Ik drink veel water en leg elke avond mijn benen omhoog (kussen onder voeten) en ik heb er bijna geen last meer van.

7. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Het komt volgens mij ook echt door de warmte. Nu begint het allemaal weer op te zwellen, maar als het weer wat koeler wordt (vraag is alleen wanneer) dan wordt het alweer minder.

Liefs,
    Duveldraakje

8. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    De warmte kan het vocht vasthouden verergeren. Zelf heb ik zodra ik ook maar zwanger ben last van vocht vasthouden. Ik heb het niet alleen in mijn voeten/enkels maar mijn hele lijf :evil:

Ik drink veel, eet regelmatig komkommer en mijn vk adviseert berkenelixer van Weleda..

Lekker slippertjes dragen ;)

Deel Deze Pagina