ik kan wel janken

Discussion in 'De lounge' started by mammavan2snoetjes, Apr 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

Oct 25, 2009
    1,882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    hier 1 brok stress..... vriendlief is vanmorgen terecht te keer gegaan tegen z'n baas en is weggelopen.... nu is t zo dat hij al gedurende 2 jaar de chefkok heeft vervangen ivm ziekte (kanker). nu gaat zijn andere collega weg per a.s. dinsdag en heeft zijn baas een nieuwe chefkok aangenomen terwijl hij dit al 2 jaar doet. dus voelt zich gepasseerd omdat er zonder zijn medeweten een nieuwe chefkok is aangenomen ipv een zelfst werkende kok.
    punt is nu dat hij zijn eigen glazen nu aan t ingooien is en in dubio zit om terug te keren.... ik ben zooooo bang dat dit op werkweigerng word gegooid en hij zijn baan kwijt is.... lekker met een gezin met een kleintje zeer binnenkort opkomst en dat zonder inkomen... we komen nu al bijna niet rond........... ik kan wel janken..... owwwwwwwwwwwwww

2. bereke

bereke Niet meer actief

Oei da's niet zo slim van je man. Ik begrijp hem wel. Niet netjes dat hij zo gepasseerd wordt! Maar toch, nu riskeert hij zijn job op een heel slecht moment kwijt te raken. Kan hij niet terug keren om wat uitleg te geven van zodra hij gekalmeerd is? Hopelijk hebben ze begrip voor de uitbarsting... .

3. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

Oct 25, 2009
    1,882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    op de een of andere manier kan ik niet tot m doordringen, zelf niet zijn ouders en zus..... hij is nu zooooooooooo kwaad/boos/gefrustreerd..... hij is nu een stukje wandelen om zijn hoofd leeg te krijgen, maar reageerd op geen enkel telefoontje meer...... was hier al zo bang voor dat t een keer ging escaleren... hij loopt al weken met een heel kort lontje...

4. bereke

bereke Niet meer actief

Goh, dan is het wel heel moeilijk. Misschien moet je hem vandaag maar even gerust laten en laten uitrazen? En hopelijk ziet hij het morgen al anders en wil de werkgever begrip opbrengen voor de situatie. Uiteindelijk heeft de wg het ook niet echt slim gespeeld door je man zomaar te passeren hé!

Veel sterkte en hopelijk valt het allemaal mee!

5. bereke

bereke Niet meer actief

En hoe is het nog gegaan?

6. lilsuz

lilsuz Actief lid

Mar 5, 2011
    267
    0
    0
    telefonisch adviseur ABN Amro
    Noord-Brabant
    ppff das wel heftig zeg. Kan het me van hem ook wel voorstellen maar idd niet een slimme actie. Hopelijk kan hij zijn hoofd luchten en eruit komen..

Share This Page