Daan is nu nog maar 4 weken en ik moet er ook effe nog niet aan denken om nu al voor een zwangerschap te gaan. Maar we hebben wel zoiets dat er niet teveel tussen daan en zijn broertje of zusje moet zitten. dus voreg ik me zomaar af hoeveel er bij jullie tussen zit? en wie is er al wel snel zwanger geraakt na een keizersnede?
tussen mijn meiden zit 2 jaar en 3 maanden ik heb er tussen in nog wel 3 miskramen gehad wij verwachten nu onze 3de kindje en ik ben uitgerekend als me jongste 16 a 17 maanden is. heb geen keizersnedes gehad.
Ik ben 11 maanden na de ks van mn dochter zwanger geraakt. Ze is straks net 19 maand als de 2de komt.
Coen is van 23-02-2003 en Thijs van 22-09-2004. Er zit dus 19 maanden tussen. Thijs is met de keizersnee geboren. Door allerlei complicaties waren we er niet aan toe al snel aan een 3e te denken, maar ik ben nu zwanger van de 3e. Thij s is op 3 maanden na 3 jaar als ik ben uitgerekend. Het is best wel druk, de oudste 2 kort op elkaar, maar ook heel erg leuk. groeten, Anja
Tussen de 1ste en 2de zit 3 jaar (ideaal was dat) tussen de 2de en 3de zit 15 maanden, tussen de 3e en 4de zit 2 jaar en 3 maanden en tussen de 4de en deze aankomende zit 3 en een half jaar.
tussen de oudste 2 zit 3 en een half jaar, en tussen mijn dochter en de jongste zit 10 jaar. het voordeel is dat de oudste 2 alles zelf al kunnen, en we heerlijk kunnen genieten van de baby. ook maken mijn zoon en dochter het heel bewust mee.
eerste is van .. 12-1995 tweede is van .. 06-1998 derde is van.. 07-2000 vierde komt .. 03-2007 geen keizersnede gehad...
Tussen serjenka en deze baby zal 16 maanden zitten. Toen serjenka 7 maand was besloten we om ervoor te gaan en het was onmiddelijk raak, dus 7 maand na de keizersnede.
Tussen Agnita en Elisa zit 18 maanden En tussen Elisa en Martina zit 22 maanden Agnita 29-06-2003 Elisa 09-12-2004 Martina 16-10-2006
Bij ons zit er op 2 1/2 week na 9 jaar tussen. Sara is van 15-1-1998 en Koen van 28-12-2006. Sara maakt het nu heel bewust mee wat ze erg leuk vindt. Gr Otje
ik ben net moeder van een mooi ventje van 10 weken, maar ik moet er nog even niet aan denken om alweer zwanger te zijn van een tweede! Ik heb altijd gezegd 2 jaar leeftijdsverschil, maar ik moet eerst nog maar even zien allemaal. Mijn zus en ik schelen maar 11 maanden met elkaar. Onze moeder was 2 maanden na mijn zus haar geboorte alweer zwanger van mij, niet gepland, maar wel heel welkom zegt ze altijd als mensen er naar vragen!