Ik ben zo opgeblazen, heb echt al een buikje... Kan het amper verbergen, is dit normaal? Dit is mijn tweede zwangerschap, hoor wel dat je buik bij een tweede sneller groeit, maar zooo snel.... Heb ik superdarmen of zo die zo uitpeilen???? Wie heeft hier ervaring mee?
Geen ervaring mee omdat ik nog maar 1 zwangerschap achter de rug heb. Maar het schijnt inderdaad wel zo te zijn dat je buik sneller groeit omdat het allemaal al eens gerekt heeft. En de meeste vrouwen die ik ken zeggen dat ze bij een tweede zwangerschap sneller een buikje krijgen en ook sneller bewegingen voelen.
hei Romana, ik had net hetzelfde aan de hand, dit is ook mijn 2de zwangerschap en op 4 weken had ik zo een opgeblazen buik, denk gewoon van de hormonen dat mijn darmen zo opgeblazen waren !! Het is intussen iets beter, maar ik vond het toen ook zo opvallend
ken het niet; integendeel bij mijn tweede kreeg ik pas heel laat een zichtbaar buikje...echt pas tegen week 16 aan pas
hmm ok dat stelt me dan beetje gerust... vind het maar niks hahaha werk met psychische jongens van 18-23 jaar en die letten op elk detail, heb nog geen zin in opmerkingen hahaha maar word erg moeilijk zooo
Hallo dames ik pas 4 weken onderweg van mijn eerste, maar ik kan mijn buik toch echt niet meer inhouden. Ik heb nu al 2 weken last van soort ong.krampen en vooral bij beweging en stress. Over 2 weken naar de VK en dan zal ik het wel zien. Ik wist ook niet dat ik het lichamelijk al zo goed zou merken...
dit is dan wel mijn eerste zwangerschap maar ik heb ook al een opgeblazen buikje hoor..heb ook af en toe krampen..mn baarmoeder is al aan het groeien zegmaar..broeken zitten al strak..en vooral als ik heb gegeten..
Ik heb altijd een behoorlijk platte buik en nu is die buik ver te zoeken. Heb net zo'n dikke buik als met 4 maanden zwangerschap (mijn eerste zwangerschap). Vind het eigenlijk best vervelend. Het zullen mn darmen zijn, maar volgens mij geven je buikspieren het ook heel snel op op het moment dat ze door hebben dat je zwanger bent. Dan laten ze de boel de boel zeg maar....
bij 4 weken kan het nog niet zo zijn dat je baarmoeder zo uitgerekt is dat je daar een buikje van te zien krijgt. Het zijn de darmen die door de hormonen verslappen, daarom heb je ook last van obstipatie. je zult merken dat je vooral in de avonden een volle buik heb en in de ochtende weer je normale formaat hebt nadat je naar de wc bent geweest
ja kan ook hoor dat het idd mijn darmen zijn...maar ik moet juist vaker een boodschap doen dan normaal zegmaar..normaal 1 keer per dag nu 3 keer Maar je hebt wel gelijk..het is niet contstant opgeblazen zegmaar..maar toch wel ietsje..ben ook al een kilo aangekomen.. maarre je ziet het nog niet hoor..ikzelf en mijn vriend natuurlijk wel..
hier derde zwnagerschap en behoorlijke buik al in vergelijking met d eandere 2zwnagerschappen heb ook meer last van mn darmen de ene dag ook meer dan de andere.
hier ook 2de zwangerschap en ook al een opgezette buik!! idd ook vooral in de loop van de avond! zeg soms tegen mijn vriend misschien zitten er wel 2 in
Ik doe ook mee. Ben vandaag 4 weken zwanger van 2de kindje en sinds een dag of 5 zwelt mijn buik 's middags of 's avonds enorm op door de opgezette darmen. In mijn vorige 3 zwangerschappen had ik dat ook, maar dan iets later.
Ik heb echt al een zwanger buikje.. m'n broer zag het zelfs al (terwijl ik het eigenlijk nog eventjes stil wilde houden) en ik zie er ook echt zwanger uit. Maar dit is mijn eerste zwangerschap! Ik lees hier vooral bij 2e of 3e keren, hadden jullie het niet bij de eerste keer? Mijn vriend denkt ook al dat het tweeling is haha maar dat zie je vast niet nu al aan de buik. Maar ik moet zeggen dat ik het wel leuk vindt (als het niet in dit tempo doorgaat) maakt het toch nog wat echter!
ben 6 weken zwanger (1e zwangerschap) en ik en mijn vriend en mijn schoonvader zien echt al een buikje...ik kan mn buik ook niet meer inhouden en pas al me spijkerbroeken nu al niet meer...krijg ze echt niet dicht...wel leuk maar weet niet meer wat ik aan moet trekken? moet ik nu al aan een positie spijkerbroek gaan beginnen of een gewone spijkerbroek kopen maar dan een maat groter? achja......vind het wel leuk allemaal
Je kan je broeken dicht maken met een elastiekje door het knoopsgat en dan er iets overheen dragen. Zo weet ik het een tijd te rekken.
Ik ben nu ong 5,5 week zwanger en heb al een week een opgeblazen onderbuik. Het is mijn 3e zwangerschap. Laatste keer dat ik zwanger was (is uiteindelijk een mk geworden) had ik bij 10 weken al een enorm buikje en enorme borsten (voor mijn doen). Wel vreemd, maar denk ook dat het bij iedereen anders is. Bij mijn andere 2 zwangerschappen had ik echt flinke toeters, ook beide keren 20 en 25 kg aangekomen. Hopelijk wordt het nu niet zo gek!
ik zweer op het moment ook bij jurkjes met leggings of alleen een lekker soepel jurkje (vooral met deze temperaturen) zit toch net iets lekkerder dan een strakke broek...