vaag vermoeden

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Roos2424, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos2424

Roos2424 Actief lid

11 okt 2008
    150
    0
    0
    Goedemorgen Allemaal,

Weer eens hier een vaag vermoeden. Die ik eigenlijk bijna elke maand heb.

En domme er van is dat ik plots ben vergeten en al vanaf vrijdag pieke over wanneer ik nu evt. mijn laatste NOD heb. Idv moet dit 3 weken terug zijn geweest. Sorry dames maar normaal weet ik het precies. En heb ik het ook op mijn profiel staan maar deze maand ben ik weinig hier geweest.

Inmiddels heb ik vanaf vrijdag vlagen van misselijkheid(en dan ga ik eten). Verder weinig eigenlijk. Zit goed in me vel:)...

Normaal gesproken beginnen mijn symtomen voor ongi 2 weken er voor met zere borsten, veel plassen, donkere urine, shagerijnig, buikpijn Maar geen last van.

Alleen die misselijkheid is onverklaarbaar..
    En heb gevoel dat het allemaal wat natte beneden is zeg maar...

Vreemd meer mensen deze ervaring?

Of is iedere maand anders voor de ongi? Ben 5 maand nu van de pil af.

Groetjes Steffanie

2. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    waarom waag je geen testje? alleen een test kan uitsluitsel geven natuurlijk...

succes meid

3. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Hier die zelfde gedachte..
    Hopelijk is de test positief!

4. handy hairstyle

24 jul 2010
    7
    0
    0
    heb een eigen kapperszaak
    hallo iedereen,

ik ben nieuw hier,heb 2 maand geleden een mk gehad en proberen nu weer zwanger te worden.
    ben 7 juni gecurreteerd (toen wist ik al 5 week dat het vruchtje niet meer leefde)7 juli netjes ongi geweest en heb nu dus ook het vermoeden weer zwanger te zijn.(hebben vaak gemeenschap gehad)

heb vreemd prikkend gevoel in mijn borsten en constant last in mijn onderbuik, ook vaak plassen .moet denk ik 3 aug ongi worden,weet niet zeker vanwege mijn mk.

wat denken jullie???of zou ik blaasontsteking kunnen hebben???

jullie allemaal succes met afwachten en hoor graag wat van jullie.

5. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Heyz!

Mijn NOD is ook 3 augustus.
    Ik heb sinds mijn eisprong ook iedere dag last in mijn buik, krampjes, lucht in de darmen, steekjes (ik denk in mijn eierstok),... heb wel niet de indruk datk meer moet plassen.
    Ik heb bij mezelf wel al voorgenomen dat het ontpillingsverschijnselen kunnen zijn, al had ik dat de vorige maanden niet... We zien wel.
    Ga jij er op voorhand een testje tegenaan gooien?

Liefs xxx:)

6. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    De eerste drie maanden na mijn mk wist ik ook steeds zeker dat ik zwanger was omdat ik alle bijbehorende symptomen had.
    Ik was echter pas de vierde maand erna zwanger en toen werd ik met 4 weken echt pas spuugmisselijk.
    Dus je lichaam kan je enorm voor de gek houden...

Rond 3 augustus testen lijkt me!

7. handy hairstyle

24 jul 2010
    7
    0
    0
    hey meiden ,

bedankt voor de reacties.
    ik ga indd ook niet eerder testen dan 3 aug.

wel worden mijn borsten steeds gevoeliger en heb ik op eens heel erg last van veel speeksel in mijn mond.
    natuurlijk weer op internet opgezocht en las dat het ook vaak bij zwangerschap hoort.

afwachten....we blijven duimen....ook voor jullie allemaal.

8. handy hairstyle

24 jul 2010
    7
    0
    0

ik heb toen ik van de pil afging voor mijn eerste zwangerschap (heb zoontje 19-06-2008)ook nooit ergens last van gehad heeft toen bij mij wel 6 mnd geduurt....hou daar rekening mee dat het wat langer kan(hoeft niet)duren voor dat de pil helemaal uit je lichaam is.

spannend he,is dit je eerste kindje,voor ons dus de 2e (op mijn mk na).hou je me op de hoogte 3 aug.hopenlijk goed bericht.zet`m op...

liefs

9. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Ja tis mijn eerste... pff en hoop dat het vlug 3 augustus is, want heb teveel kwaaltjes naar mijn goesting en zou willen weten of het iets te betekenen heeft... :p
    Jij ook véél succes! xxx

10. handy hairstyle

24 jul 2010
    7
    0
    0
    ja ik vind het ook veel te lang duren,de kwaaltjes worden steeds erger....of ik praat het mezelf aan:)..dat ik te graag wil dat het zo is.....wachten duurt lang,maar er zit niks anders op meid, zo`n vroege zw test kan 4 dgn eerder.....heb hier een liggen voor a;s ik me niet meer kan bedwingen,,erg he:D.

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik had ronde 19 een (spontane vmk, heb daarna nog getest om te zien dat ik geen hcg had, test was witter dan wit
    en heb netjes op tijd weer een eisprong gehad en je raad het al!

toen is dit ukkie opgericht! :D:D

had overigens totaal geen symptomen of kwalen (nu nog steeds niet) en dus was die knalstreep een complete wel geplande verrassing

12. handy hairstyle

24 jul 2010
    7
    0
    0

gefeliciteerd glimworm,geniet ervan.

13. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Het lichaam is een raar iets, ik had vorige maand ook allerlei symptomen.. maar toch ongi geworden. Ik heb een paar maanden geleden een blaasontsteking gehad met een verdere urineweginfectie, en moet zeggen ik was ook hele dagen misselijk. Schijnt erbij te horen.. maar dacht toen niet dat ik zwanger was, was nog aan de pil namelijk toen. Maar ik hoop het voor je!!!!

Deel Deze Pagina