opgeblazen buik na laparoscopische operatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ch28, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Hoi allemaal,

Drie weken geleden heb ik een cyste aan mijn eierstok laten verwijderen dmv een laparoscopische operatie. Ze zijn zo'n 1,5 uur bezig geweest en ik heb 3 wondjes op mijn buiken. Nu vroeg ik me alleen af of er hier iemand is die dit ook heeft gehad en zo ja hoe lang je last hebt gehad van een opgeblazen buik? De pijn is inmiddels een stuk minder maar mijn buik is nog steeds zo opgeblazen dat geen enkele broek past en ik zelfs mijn jas niet dicht kan.
    Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes.

ps. ik wist niet zo goed waar ik mijn vraag kwijt kon hoop dat 'ie hier goed staat en anders sorry!!

2. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ik heb 2 jaar geleden ook z'n operatie ondergaan, maar daarna geen opgezette buik gehad.
    kan het zkh je niet meer vertellen? is wel raar dat het zo opgezet blijft, ik zou anders gewoon bellen ch28 !!

3. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Bedankt voor je reactie!
    Ik heb vandaag het ziekenhuis maar gebeld en daar werd me verteld dat het inderdaad 3 tot 6 weken aan kan houden. Balen dus!

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.469
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik heb het ook gehad, maar niet zo extreem lang als ze bij Jou hebben genoemd hoor! Na een kleine week was alles weer de oude.
    Succes!

5. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    goed dat je het zkh hebt gebeld !!!!!!
    ik was tdt 18 wkn zwanger, misschien dat het daardoor anders was.

Deel Deze Pagina