ik ben nu net 9 weken zwanger van onze tweede, en tegen de avond aan heb ik nu altijd een hele dikke opgeblazen buik ik kan me niet meer herinneren hoe dat bij de zwangerschap van esmee was eigenlijk... Overdag is er niks aan de hand en heb ik een platte buik, maar savonds is ie helemaal opgeblazen.. wie heeft dat ook? vindt het zo vreemd..
Volgens mij komt het ook doordat je darmen vol zitten 's avonds, die moeten ergens heen omdat ze plaats moeten maken voor de baarmoeder. Als ik naar het toilet ben geweest is het ook een stuk minder.
dus meerderen hebben er last van.. nu je het zegt, kan idd komen door de darmen.. zit echt terug te denken aan de zwangerschap van esmee.. volgensmij had ik dat bij haar ook maar alleen niet zo vroeg.. pfff in de avond lijk ik wel 5 mnd zwanger haha..
Ik heb er ook last van. Lijkt net alsof ik mijn buik niet meer in kan houden, maar hij helemaal naar voren wordt gedrukt. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.
Oh, heeeeeeel erg bedankt voor dit topic! Ik voelde me zo'n aansteller met die dikke buik! Bij mij begint het eigenlijk 's middags al en ik heb gewoon lekker m'n elastieke broeken al aan, want m'n strakke spijkerbroeken zitten vanaf rond de middag al echt niet meer comfi! Inderdaad zoals sjaam zegt, alsof ik hem niet meer in kan houden. Mijn spieren rond mijn buik voelen ook heel moe en willen alles loslaten. Ik voel me zo'n olifant, maar gelukkig vindt mijn man het erg mooi, dus dan heeft het nog z'n voordelen. Echt heel erg bedankt. Ik voel me meteen een beetje opgeluchter..