opgeblazen buik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Doena, 17 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doena

Doena Lid

17 jul 2009
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie kan mij meer vertellen?

Ik moet nog 8 dagen wachten voordat ik mijn test kan gaan doen. (kan ook iets eerder, maar ben bang voor een teleurstelling omdat het misschien te vroeg is.....)

Ik heb de laatste 6 dagen een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Vanaf gisteren heb ik heel de dag een opgeblazen gevoel en mijn borsten beginnen ook flink zeer te doen. Ik heb geen bloed verloren.... mijn buik rommeld heel de dag en af en toe heb ik steken in mijn onderbuik. mij buik is ook opgeblazen.

Wij zijn al 3 jaar 'bezig', laat ik het zo zeggen... gestopt met de pil, geen berekeningen etc. De laatste keren heb ik het wel exact uitgerekend en hebben we het veel gedaan in de goede periode.

Wat ik nu voel heb ik nog nooit gehad.

Wat denken jullie... zwanger???:(

2. tinusf

tinusf Actief lid

13 jan 2009
    194
    0
    0
    Klinkt wel zwanger, maar je lichaam kan je ook goed voor de gek houden! Spannend!! Succes de laatste dagen voor de test :D

3. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Mijn enige symptoom was (beide keren) een opgeblazen buik.
    Ik hoop voor je dat het deze keer raak is!

4. Doena

Doena Lid

17 jul 2009
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reactie! ik had net ook een troebele urine;).. Kan echt niet meer wachten!

5. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    wens je ook heel veel succes, ken het gevoel en weet hoe je lichaam je voor de gek kan houden.
    Zit nu in overtijd periode, daar is wel eens vaker een week te laat ben durf niet te testen, al voelt nu allemaal net anders als normaal.

Maar duimen voor ons beiden

6. Doena

Doena Lid

17 jul 2009
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ineens geen last meer van?? had jij dat ook of was het blijvend?

7. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    poe hee, dat weet ik niet meer. Uiteindelijk werd het een echt gevulde buik ;). Gewoon testen!

Deel Deze Pagina