hallo, ik zou graag in contact komen met meiden die ook zwanger zijn en op 7 feb 2012 uitgerekend zijn om dingen van de zwangerschap samen te delen. waar ik vooral last van heb is soms pijnlijke onderrug veel water in m,n mond en veel trek in zoetigheid. al heb ik net gegeten dan heb ik na een uur weer honger soms neem ik dan een glas water om de trek te stillen maar dat is ook maar voor even.hoop snel van jullie te horen. groetjes jolanda
Hoi, Ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben van de tweede. En ik ben 12 februari 2012 uitgerekend. Allemaal heel spannend, de eerste zwangerschap verliep niet zo goed.De eerste drie maanden dan toch. Hoop nu op een betere zwangerschap. Mijn zoontje is in april 3 geworden. Liefs Patries
hey! Hier 10 februari uitgerekend. Zwanger geworden middels Eiceldonatie. Vandaag een controle echo gehad omdat ik een week eerder bloedverlies had. Maar de kleine frummeld doet het goed! is nu pas ongeveer 5,5 mm groot en we zagen een heel mooi hartje knipperen. Hier ook veel honger! En trek in zoet! probeer het ook weg te drinken met wat water of sap,.... maar dat lukt ook niet. Ook inderdaad wat last van mijn onderrug en borsten en soms wat trekkerig gevoel in mijn buik en liezen. En erg emotioneel! heel erg emotioneel!!! En vergeetachtig. Gister ook een beetje misselijk geweest, maar vandaag niet meer zoveel last van. Ik ben zo blij na zoveel jaren van ellende! Liefs, Nofje
hoi dank jullie wel voor de reaktie! hopelijk kunnen we blijven mailen lijkt me leuk om te weten hoe jullie zwangerschap verder verloopt. willen jullie ook weten wat het wordt? ik wel.ik heb al 3 zoontjes en hoop nu toch stiekem op een dochter.al maakt het eigenlijk niet echt veel uit als het maar gezond is dat vind ik wel het belangrijkste. ik heb 11 julie m,n intake gesprek maar dan wordt er nog geen hartje geluisterd.en dan rond de twalf weken een termijn echo. krijgen jullie die ook? hopelijk hoor ik jullie snel weer
hey Jootje! Er staat bij Zwanger zijn onder Zwangerschapsclubs ook een topic "uitgerekend februari 2012 ". Daar zitten nog veel meer dames op die net als wij uitgerekend zijn in februari! Zie ik je daar? Liefs, Nofje!
Dag dames, Ik ben op 8 feb uitgerekend. Ik heb ook een zoon van 3,5 jaar en die is op 29 feb jarig. Ik vind het ook erg leuk om jullie berichtjes te lezen en te horen wat jullie symptomen zijn. kunnen we een beetje vergelijken he. Zelf heb ik regelmatig last van groeipijnen (steken aan mijn banden en soms net achter mijn schaambot) verder aan en af misselijk en moe. bekend verhaal denk ik zo. Wat die behoefte aan zoetigheid betreft, mijn advies.... geef er toch gewoon aan toe. Je bent zwanger, geniet ervan voor je het weet is het zo weer over. Lieve groeten en hopelijk tot snel tiks
In deze sectie heb je vele club van vrouwen die in dezelfde periode als jij zijn uitgerekend. Bevallingslijst forum - Zwangerschapspagina
Hoi dames.. Ik ben 28 feb uitgerekend.... Voor mij is het mijn eerste zwangerschap tijdens de eerste weken erg veel stress gehad ik was en ben heel erg emotioneel geworden en ben dan ook heel vaak erg verdrietig om de kleinste dingen... Verder niet erg veel last van misselijkheid wel veel trek in sneop en zoetigheid... Nu stress ik hem eigelijk nog meer omdat ik hoop dat het geen obstakeling heeft veroorzaakt voor de groei of ontwikkeling van me kind ben echt zo bang
hoi!! we schelen 1dag..ik ben namelijk op 8feb uitgerekend..en dat is weer een dag voor mijn eigen verjaardag...een leuker kado kan ik niet krijgen!! na een moeilijk begin van een MA, hadden wij het geluk na de curettage direct weer zwanger te zijn!! mijn geluk ging niet op!! na ongeveer 5 weken kreeg ik een bloeding, uit echo bleek dat er niets aan de hand was, nu 9weken later hebben we het al zien bewegen!! en het hartje klopt!!! over 2 weken mag ik weer ik hoop dat jij snel je echo krijgt!!! ik vind het nog langzaam gaan hoor, zit telkens te berekenen wanneer ik hoeveel weken ben en hoe ik er dan uit zou zien...hahaha