Zoals de topic titel al zegt,ik ben benieuwd hoe ver voor de bevalling de baby bij jullie ingedaald was.Ik ben nu bijna 34-4 en de kleine is ingedaald.Soms ben ik wel eens bang dat de kleine zich daarom veel eerder aandient.Bij een collega was de kleine pas met 39 weken ingedaald. Ik vond 34 weken best vroeg... Of is dat normaal?
Met 31 weken was de kleine al aan het indalen volgens de vk. het indalen zegt niks over wanneer de kleine zich meld. Dus geen zorgen.
Volgens mij is het wel een normale termijn hoor. Mijn zoontje was rond de 34 weken ook helemaal ingedaald. Ik ben ingeleid met 38+2.
De eerste was volgens mij met ongeveer 35 weken ingedaald, ben bevallen met 40+4. Nu is de kleine net begonnen met indalen, 38 weken.
Ik ben nu 32 weken zwanger, en hier is ze al ingedaald sinds week 30. Vond het ook erg vroeg, maar volgens de vk kan dit gewoon en zegt het ook niks over eerder bevallen of niet
Mijn eerste is nooit ingedaald... en deze tot nu toe ook nog niet..ga ervan uit dat dit ook niet meer gebeurd..
Bij mij waren ze alle vier met 29-30 weken ingedaald, maar allemaal zijn ze binnem twee dagen van die uitgerekende datum geboren. Her zegt echt niks.
Met 34 weken al ingedaald, maar nog niet vast. Met 36 weken ook nog niet helemaal vast, maar wel verder. Morgen 37 weken en merk nu echt dat ze lager ligt (moeilijker zitten). Indalen is verschillend per vrouw en ook per zwangerschap. In een eerste zwangerschap zal het kindje eerder indalen omdat het minder ruimte heeft. Voor een 2e of daaropvolgende is er meer ruimte en deze zal pas later indalen.
bij mij waren 2 kids niet in gedaald.alleen de 2 de en nu maar zien wat deze uk over een paar maanden doet
32 weken. Met 34 weken lag hij al vast met zijn hoofdje en het is nu nog maar 4 dagen tot de uitgerekende datum. Zegt niets
onze kleine man was niet ingedaald ... en deed dit dus ook niet tijdens de bevalling mede door dat en dat ik koorts kreeg en hij een hartslag van 200 kreeg ik een spoed keizersneden