opgeblazen buik...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zonnestraal, 27 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Geen idee wat er met mijn buik aan de hand is hoor... :( ,maar het is een toetertje! Mijn broeken zitten strak, de hele tijd een vol gevoel en mijn buik is de hele tijd aan het zeuren. Als ik in de spiegel kijk, lijk ik zeker zwanger, terwijl ik normaal een platte buik heb. Dit heb ik nu ongeveer twee weken. Ben nu sinds april van de pil af en heb al 1 normale menstuatie gehad, ik ken dit dus niet. Zou ik misschien zwanger kunnen zijn? Of heeft dit te maken met de aankomende :evil: :evil:? Verder heb ik geen klachten.

2. Taniaken

Taniaken Lid

19 jun 2006
    92
    0
    0
    kinderverzorgster
    Dag zonnestraal,
    Ik heb dit ook. Ben ook in april met pil gestopt. Heb toen 52 dagen gewacht op :evil: :evil: . Nu zit ik weer aan dag 47 met sedert een twee weken dezelfde gevoelens. Weet ook niet wat denken? :(

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    je hele hormoonhuishouding is op dit moment ff in de war, eten kan op een andere manier worden opgeslagen, je darmen kunnen in de war zijn noem maar op er zijn talloze dingen waardoor je buik(maag) zo opgezet kan zijn als je er verder geen lichamelijke klachten aan ondergaat moet je het gewoon maar even zo laten zodra je er last van krijgt, tja dan even de ha bellen en afspraak maken....

succes meid

4. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ik heb dat gevoel ook. Ik voel me zwanger, ben 9 dagen overtijd ben sinds vorig jaar november van de pil af en heb sinds jan. mijn gewone menstruatie om precies 28 dagen. Alleen geven de thuis testen aan dat ik niet zwanger ben. Ik weet het ook niet meer!!!

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja, klinkt bekend...ik heb het ook! en na mijn ongi is ie even weg, en dan komt ie weer.... ;)

6. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik heb ook last van mijn buik!
    Maar dat is gewoon mijn eigen schuld, ik heb altijd al teveel snickertjes, bounties, koekjes, tosti's, pizza's, patat etc gegeten.
    Broeken zaten bij mij nooit echt lekker. En nu heb ik er dus extra last van.
    Het voelt trouwens wel beter als ik geen troep eet, maar wel veel groenten en fruit. Want van slecht eten (vet, zout, zoet) heb ik aan het eind van de dag echt een megapens!

7. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    He allemaal,

Ik ben in mei gestopt met de pil en de eerste keer kwam netjes na 26 dagen en de 2de keer na 28 dagen, maar ook ik heb vooral na het eten een opgezette buik, lijk inderdaad wel zwanger, weet niet hoe dat komt, terwijl ik net mijn menstruatie achter de rug heb ( gister laatste dag).. zou het met de hormonen te maken hebben?

Al met al allemaal heel veel succes!!

Liefs Lis

8. winnie89

winnie89 Actief lid

19 mei 2006
    107
    0
    0
    hoi

Ik heb ook al weken last van een opgezette buik, de mensen vragen nu zelfs ben je zwanger. Ik ben 23-6 ongi geweest dus ik verwacht zelf niet dat ik zwanger ben. Wel regelmatig moe en misselijk (zelfs tot aan de diarree toe). Dus je zou zeggen die buik gaat op die manier wel weg, maar nee hoor zit er een dag later gewoon weer.Voordat ik gestopt was met de pil had ik dat niet.
    Maar die bolle buik is inderdaad hopeloos. Alles zit strak of het zit niet lekker.
    Ps ben begin april gestopt met de pil, en gelijk een normale cyclus van gemiddeld 27 dagen. Dus mag niet klagen.

9. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Hoi Winnie...nou mijn bolle buikje was dus toch een zwanger buikje.. ;) Misschien bij jouw ook? Aan je klachten te lezen wel, ik zou eens een testje doen als ik jouw was. Bij sommige meiden op het forum bleek dat ze toch ongesteld werden en later zwanger bleken te zijn. groetjes

10. winnie89

winnie89 Actief lid

19 mei 2006
    107
    0
    0
    hoi zonnestraal,

Maar als ik evt zwanger zou zijn dan kan me buikje toch niet al zo opgezet zijn? dat is meestal toch pas echt zichtbaar rond de 3mnd ofzo Onderin me buik is het gevoelig net of ik ongi moet worden zeg maar, maar ben er net een paar dagen? af en toe steekjes in me onderrug en sinds 2 wk ofzo zeer gevoelige tepels niet de hele dag door hoor.
    Jij bent ook nog niet zover zie ik? Was jij ook gewoon ongi dan. gefeliciteerd meid.
    Dit is eigenlijk na mijn afwachtende ongi, (was eind april heb) ik zit ik nu in ronde 3

gr winnie

11. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Gefeliciteerd ten eerste!!
    Zelf heb ik op dit moment echt een super opgebazen gevoel, m'n broek zit er helemaal strak van :( . Dus als ik jou verhaal zo lees, begin ik toch weer een ieniemini beetje meer hoop te krijgen dat ik toch ook zwanger ben. Vanmorgen heeft Sonja weer voor me gependeld dat ik toch echt zwanger ben en donderdag positief test. En ik voel me verder ook echt zwanger en ben dus ook nog steeds niet ongi.... Wie weet!!

12. winnie89

winnie89 Actief lid

19 mei 2006
    107
    0
    0

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik voel me ook opgeblazen, maar komt naar mijn idee door het weer, ik houd gewoon heel veel vocht vast.

14. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Hoi Allemaal,

Ik heb dat gevoel vooral aan het eind en begin van de dag. Ben nu 11 dagen overtijd. Maar afgelopen zaterdag gewoon negatief getest. Heb al 5 maanden een cyclus van 28 dagen. Dus ik weet het echt niet meer. Morgen naar de HA. Hoop dat die wat meer voor me kan betekenen.

15. Liesje25

Liesje25 Actief lid

26 apr 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgië
    Hey Zonnestraal !

Yep, deze Belgische meid heeft ook last van die opgeblazen buik.
    Ben nu 5 dagen overtijd én heb gisteren negatief getest (heel teleurgesteld natuurlijk).
    :cry:
    Soms denk ik dat ik begin door te draaien! Beeld ik me soms in dat ik zwanger ben?
    :(:
    Iemand dat gevoel ook?

Wanneer zou ik best opnieuw testen?

xxGroetjesxx
    uit het zonnige België (vandaag toch)

16. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he meiden, ik heb precies het zelfde.. opgeblazen buik en soms diarree.. echt heel vervelend.. wie weet is het bij ons miss ook gauw raak... liefs lis en fijne dag vandaag

17. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland

he, kijk eens bij blijven liggen na het klussen, daar staan wat tips!!
    Succes!!

Liefs Lisje

18. Angela27

Angela27 Actief lid

29 jun 2006
    204
    0
    0
    Planner
    Ergens in zonnig Gelderland
    Hier nog een opgezwollen buik!!!

Ik voel me net een kamerolifant als ik sta kan ik mijn kruis niet eens meer zien en dat terwijl ik gewoon maat 36 heb:(
    Natuurlijk weet ik dat het niet al kan zijn omdat ik mss zwanger ben. Ik kan vrijdag pas testen, maar toch... Heeeel raar.. Zou het dan toch van het weer komen?

Liefs ikke

19. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hier ook een mega buik hoor :) Ik lach er maar om terwijl het me eignelijk helemaal niet aanstaat zo'n buik :( Behalve als ik zwanger ben natuulijk ;) Maar m'n broeken zitten heel erg beroerd en in iedere rok die ik aantrek, voel ik mezelf een soort van opgeblazen ballon..... Het ziet er echt niet uit vind ik zelf!!! En dan vraag ik aan m'n vriend: zie je wat aan me???? En hij: Nee hoor, wat dan???? :rolleyes: Alsof het niet opvalt.....

20. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he meiden, ikke idem dito.. ik had/heb ook maatje 36 en nu heb ik een dikke buik enzo, misschien dat het komt doordat we gestopt zijn met de pil en we natuurlijke hormonen binnen krijgen, ik weet het ook niet..
    ik werk in de buitendienst en zelf mijn klanten ( die ik 1 x per half jaar zie) zeggen; goh meid, wat zie jij er gezond uit.. beetje aangekomen?? GRRR nooit gehad en ook niet meer gaan eten... tja meiden, volgens mij hoort het erbij!

Liefs Lisje

Deel Deze Pagina